forumnju z rachunkiemofertaWiększy rachunek niż w ofercie

Większy rachunek niż w ofercie

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-01-31 09:51)

Witam,


W grudniu przeszedłem do nju z rachunkiem o ofercie za 39 zł do tego dodałem sobie numer dodatkowy za 9 zł więc za te dwa numery powinienem zapłacić maksymalnie 48 zł. Pierwszy rachunek jaki przyszedł wynosi 64,44. Nie dzwoniłem za granicę nie używałem numerów specjalnych tylko to co jest w ofercie w przed dzień korzystania z usługi sprawdzałem jeszcze bieżące wykorzystanie było na poziomie 35-40 zł więc skąd wzięło się te 64 zł. Z faktury wynika że 52 to usługi telekomunikacyjne reszta internet.

~sadzon

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-01-31 10:15)

a opłata aktywacyjna moze? 

~szumigaj

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-01-31 18:30)

mam ten sam problem. w pierwszym miesiącu korzystania ponad 70 zł (ale wytłumaczyłam to sobie dzwonieniem na infolinie), w tym miesiącu 58 zł. skąd te kwoty się biorą to nie wiem...

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-02 13:32)

ja również za styczeń musiałam dopłacić 15 zł za interent. dzwonilam na infolinie, ale konsultant nie był w stanie mi wyjasnić skąd to sie wzięło i jak uniknąć dopłaty w przyszłości...

~kicajka

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-02 14:26)

Czytam komentarze i się dziwię, bo jeszcze w żadnym nie przeczytałem zdania typu, złożyłem reklamację i czekam na rozwiązanie tylko pojawia się mam zawyżony rachunek i np. zapłaciłem ale nie wiem co dalej.

@~sadzon
Jeśli masz Nju dodatkowy i pierwszą fakturę po powiązaniu obu numerów to często zdarza się, że system nie załączy prawidłowo numeru dodatkowego i nalicza opłaty pomimo osiągnięcia progu maksymalnego 39zł w Twoim przypadku.
Pisz reklamację i kolejne faktury powinny być już OK.

P.S. Jeśli nie wydzwaniasz min. 50 minut na stacjonarki co miesiąc i nie robi Ci różnicy 13 a 10 GB limitu danych to zmień sobie usługę na Wszystko komórkowe za 29zł. W przeciwnym razie wyrzucasz co miesiąc 10zł do "kosza", a byłby z tego dodatkowy browar w lokalu ;)

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-05 19:47)

Miałem to samo, złóż reklamację.
Przy przejściu do nju - nawet jeśli we wniosku zaznaczone było, że wybrana został oferta "wszystko komórkowe" bądź wspomniana przez Ciebie za 39 zł to z jakiegoś powodu nie włącza się od momentu aktywacji i naliczanie idzie standardowo jak w bazowej ofercie nju buzz.

~johny.rambo

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-08 14:33)

Ja dostałam w styczniu też za dużą fakturę. Mam abonament 39zł i wzięłam dodatkowy nr za 9zł, do tego 4zł za halo granie. Faktura wyniosła 59,89zł. Naliczyli mi 6,09zł za internet. Mam 39GB do wykorzystania,na fakturze jest 440000 kB. 32800kB płatne i co śmieszne naliczyli mi to na początku okresu rozliczeniowego bo upłynęła 24.00.

2016.11.24, Czwartek PIERWSZY DZIEŃ NOWEGO OKRESU ROZL.!!!!
00:00 Standard - internet 32800    4,95     6,09     6,09
2016.11.25, Piątek
00:40 Standard - internet 52700     0,00     0,00     0,00

I co dalej bo reklamacja nie została uznana. Mam przecież 39GB i dalej darmowe a tym bardziej,że nowy okres się zaczął który zeruje wszystko. Pani napisała,że do sądu mogę iść.

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-08 18:31)

to jest odpowiedź na post:

Większy rachunek niż w ofercie | gość1486560812830 (08.02.2017, 14:33)
Ja dostałam w styczniu też za dużą fakturę.[...]


Jak nie jesteś zadowolona z odpowiedzi, a mimo to uważasz, że racja jest po Twojej stronie to napisz skargę do UKE.

Podałaś za mało szczegółów, dlatego nie wiemy co było przedmiotem Twojej reklamacji, jak to uzasadniłaś i jaką odpowiedź udzielił operator, aby rzetelnie ocenić tę sytuację i stwierdzić kto ma rację.

Za to widzę pewne nieścisłości w Twojej wypowiedzi poddające w wątpliwość Twoją prawdomówność i rzetelność.
Jeśli Twój okres trwa od 24 do 23 dnia miesiąca to faktura dotycząca połączeń za listopad została wystawiona 24 grudnia, a nie w styczniu jak napisałaś. Tu nie chodzi o pomylenie się o 1 dzień lecz co najmniej 8 dni różnicy, czyli ponad tydzień.
A jeśli chodzi o fakturę styczniową to musiała ona zostać wystawiona dopiero 24 stycznia ale dotyczy połączeń od 24 grudnia do 23 stycznia.

Poza tym nie znam podobnego przypadku w Nju, w którym z powodu błędu systemu billingowego operator odmawiałby uznania reklamacji, a jeśli to robi to problem zapewne wynika z czego innego, tylko jak już wyżej wspomniałem nie podałaś owych szczegółów.

[edytowane przez nju_klient o 18:34 w dniu 2017-02-08]
 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-09 12:51)

Faktura za okres 2016.11.24 - 2016.12.23 płatna 09.01.2017r.
W pierwszej reklamacji nie pamiętam dokładnie co napisałam bo przez portal wysłałam i nie zapisałam. Chodzi o naliczenie opłaty za internet a jeśli przekroczę 39zł to nie powinno być naliczane nic za rozmowy i internet. Jestem w nju ponad dwa lata i nigdy nie  było problemu-dlatego też mam 39GB do wykorzystania.Dostałam odpowiedź taką:
"
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące połączenia z Internetem. Sprawdziliśmy i nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w rozliczeniu FV nr 16120356810106 z 24.12.2016. Na FV widnieje opłata za pobranie łącznie 440000 kB przez numer 508271571 w tym 32800 kB za kwotę 6.09 zł z 24.11.2016 Jest to transmisja rozpoczęta w poprzednim okresie rozliczeniowym (23.10.2016) i zakończona w następnym, dlatego też opłata jest naliczona w kolejnym cyklu o północy ze względu na rozdzielenie połączenia pomiędzy cyklami. Wobec powyższego nie możemy uznać roszczeń i zamykamy reklamację ze skutkiem negatywnym."

Jeśli rozpoczął się nowy okres to chyba tym bardziej nie powinna być naliczona opłata za połączenie z internetem. Napisałam drugi raz i powołałam się na regulamin usługi:
"Regulamin usługi "jeden na wszystko" w ofercie nju z rachunkiem
<div data-canvas-width="98.13920000000002">Obowiązuje od dnia 28 sierpnia 2015r. do odwołania</div><div data-canvas-width="50.79600000000001">Uwzględnia zmiany obowiązujące od dn.01.10.2016r.

</div><div data-canvas-width="171.41160000000005">1.1.   Usługa łączy Limit wydatków głosowych?, ?Limit wydatków SMS/MMS? oraz
          ?Limit wydatków na transfer danych? w jeden wspólny limit wydatków?.              1.2.Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce,</div><div data-canvas-width="83.99600000000001">za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie</div><div data-canvas-width="62.79780000000001">z przesyłu danych w Polsce,w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są opłaty zgodnie </div><div>z ?Cennikiem usług w ofercie nju z rachunkiem?</div><div data-canvas-width="9.200000000000001">(dalej ?Cennik?) do wysokości 39zł. </div><div data-canvas-width="13.78506666666667">Po przekroczeniu kwoty 39zł (?Wspólny limit wydatków?) opłaty za rozmowy do wszystkich </div><div data-canvas-width="71.18079999999999">sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce,SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz transfer danych w Polsce </div><div>nie będą naliczane do końca danego cyklu rozliczeniowego.</div><div data-canvas-width="28.784399999999998">  1.3.Po wykorzystaniu 13GB w danym okresie rozliczeniowym <div data-canvas-width="258.91020000000003">  prędkość transferu danych zostaje ograniczona do 64kb/s."

Tak jak mówi punkt 1,2 opłata nie powinna być naliczana dalej a gdy zaczął się nowy         okres    rozliczeniowy powinno być wszystko wyzerowane.Prawda?
  Dostałam odp.:
  "
otrzymaliśmy ponowne zgłoszenie dotyczące opłaty za transmisję internetową. Wyjaśniamy, ze w ramach usługi ?jeden na wszystko? za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce, za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie z przesyłu danych w Polsce, w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są do wysokości 39 zł. Dlategoteż po osiągnięciu wspomnianego limitu kwotowego (39 zł) w dniu 27.11.2016 (rozmowy) i 24.11.2016 (Internet) połączenia są bezpłatne co jest widoczne na FV (kwota do zapłaty: 0.00). Wspólny limit wydatków nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, Infolinie, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy.
 
Podtrzymujemy stanowisko odnośnie FV nr 16120356810106 z dnia 24.12.2016, która została rozliczona prawidłowo. Wobec powyższego reklamację zamykamy negatywnie."

A nie są bezpłatne co widać na fakturze którą wkleiłam z 24.11 i
za internet jest 6,09 więc pani chyba coś pomyliła.

</div></div>

~karola

 

Większy rachunek niż w ofercie (2017-02-09 17:48)

Nadal brak wszystkich danych.

Z zacytowanej odpowiedzi na Twoją reklamację wynika, że opłata dotyczy połączenia, które rozpoczęło się 23 listopada (ostatni dzień wcześniejszego okresu), a zakończyło dopiero 24 listopada (pierwszy dzień nowego okresu).
Czyli de facto jest to opłata (6,09zł) za okres od 24 października do 23 listopada ale technicznie zostało to uwzględnione dopiero przy fakturze za następny okres tj. od 24 listopada do 23 grudnia.

Dla mnie wynika z tego jednoznacznie, że w okresie 24.10-23.11 nie nabiłaś sobie górnego limitu 39zł i stąd ta transmisja danych na przełomie okresów była płatna i doliczyli Tobie 6,09zł, w przeciwnym wypadku byłaby gratis.
Na chwilę obecną nie widzę błędu operatora za to zauważam brak zrozumienia odpowiedzi jaką udzielił operator.
To tyle mojej analizy Twojego przypadku.

odpowiedź

Większy rachunek niż w ofercie | nju_klient (08.02.2017, 18:31)


Jak nie jesteś zadowolona z odpowiedzi, a mimo to uważasz, że racja jest po Twojej stronie to napisz skargę do UKE.

Podałaś za mało szczegółów, dlatego nie wiemy co było przedmiotem Twojej reklamacji, jak to uzasadniłaś i jaką odpowiedź udzielił operator, aby rzetelnie ocenić tę sytuację i stwierdzić kto ma rację.

Za to widzę pewne nieścisłości w Twojej wypowiedzi poddające w wątpliwość Twoją prawdomówność i rzetelność.
Jeśli Twój okres trwa od 24 do 23 dnia miesiąca to faktura dotycząca połączeń za listopad została wystawiona 24 grudnia, a nie w styczniu jak napisałaś. Tu nie chodzi o pomylenie się o 1 dzień lecz co najmniej 8 dni różnicy, czyli ponad tydzień.
A jeśli chodzi o fakturę styczniową to musiała ona zostać wystawiona dopiero 24 stycznia ale dotyczy połączeń od 24 grudnia do 23 stycznia.

Poza tym nie znam podobnego przypadku w Nju, w którym z powodu błędu systemu billingowego operator odmawiałby uznania reklamacji, a jeśli to robi to problem zapewne wynika z czego innego, tylko jak już wyżej wspomniałem nie podałaś owych szczegółów.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

105 gości i 1 zalogowanych użytkowników