Wyłączenie "wszystko komórkowe za 29" nastąpi dopiero z końcem okresu rozliczeniowego. Dopiero wtedy będziesz miał możliwość aktywacji nowych pakietów.
Na przyszłość zdradzę pewien trick (nie wiem czy to błąd systemowy czy zamierzone działanie, ale działa): Zamiast "ręcznie" dezaktywować daną usługę np. "wszystko komórkowe za 29" lepiej od razu spróbować uruchomić inną - wtedy system sam podpowie, że aktywacja danej usługi wiąże się z dezaktywowaniem poprzedniej i czy wyrażasz zgodę. W ten sposób system sam "załapie", że musi wyłączyć jedną i włączyć drugą z końcem okresu. Jeśli najpierw wyłączymy daną usługę sami system "blokuje" się aż do końca okresu rozliczeniowego i dopiero w nowym można dokonywać zmian i pamiętać o tym.
Nie jest to sposób nigdzie opisany, nie wiem jak długo będzie działał. Wiem tylko z własnego doświadczenia, że 2 razy tak udało mi się zmienić usługi bez "przyblokowania" systemu.
[edytowane przez ciajus o 21:31 w dniu 2016-12-05]