Przeniesienie numeru i ODMOWA | nju_klient (21.12.2016, 23:32)
he he, cieszę się, że mogłem komuś pomóc, a miliony zachowaj dla siebie i swojej rodziny :)
Zapamiętaj na przyszłość.
Jeśli czujesz, że sprawa nie została należycie załatwiona i racja jest po Twojej stronie, a mimo to operator twierdzi, że sprawa jest zamknięta i nic więcej nie można zrobić to wtedy możesz napisać skargę do UKE.
W najgorszym wypadku potwierdzi się to co napisał operator, czyli, że po zawodach, a w najlepszym operator będzie przepraszał i zrobi to czego pierwotnie unikał.
Zasada jest taka, że operator może zignorować Ciebie jako klienta ale UKE już nie może i musi mieć umocowanie prawne, aby podtrzymać swoją pierwotną negatywną decyzję.
Osobiście zdarzało mi się pisać odwołanie do UKE precyzując pewne fakty, bo czasem UKE też idzie na skróty jakby nie rozumiejąc mojego toku myślenia, a trzeba pamiętać, że czasem niuanse decydują o Twoje wygranej lub przegranej.
Zresztą jak to w życiu trzeba walczyć o swoje, bo jak sam o to nie będziesz dbał to nie licz, że ktoś zrobi to za Ciebie ;)
Dziękuję za życzenia i wzajemnie wszystkiego dobrego na Święta Bożego Narodzenia :)