forumnju z rachunkiemusługiNie działają MMS-y

Nie działają MMS-y

 

Nie działają MMS-y (2016-11-03 18:42)

Od przeszło godziny nie mogę wysyłać ani odbierać MMS-ów. Po próbie wysłania wiadomości przychodzi MMS o treści: "2509: nieprawidłowe dane nadawcy". Ktoś ma coś podobnego, albo miał w przeszłości? 


Wysłałem zgłoszenie techniczne.

 

Nie działają MMS-y (2016-11-03 23:16)

nigdy czegoś takiego nie miałem ale z drugiej strony wysyłam raczej mało MMS, są to ilości rzędu kilkudziesięciu sztuk rocznie.

[EDIT]
Testowo wysłałem MMS do sieci Nju i wysyłka odbyła się bez problemowo, jak zwykle zresztą :)

[edytowane przez nju_klient o 23:19 w dniu 2016-11-03]
 

Nie działają MMS-y (2016-11-09 04:09)

Pomimo konfiguracji mam tak samo, nie mogę od kilku dni wysłać MMS, okolice Bydgoszczy

 

Nie działają MMS-y (2016-11-09 11:39)

Podobno Orange miało ostatnio problemy techniczne z transmisją danych, a MMS oparte są właśnie o transmisję, więc może z tego powodu u Was nie działało.
Osobiście nie doświadczyłem żadnych ograniczeń w działaniu telefonu, czy to pod kątem rozmów, czy internetu ale z drugiej strony nie korzystam jak szalony nonstop, więc mogłem nie zauważyć problemów, bo jak chwilowo występowały to akurat wtedy mogłem nie korzystać z usług, a z telefonem na czuwaniu trudno stwierdzić, że był jakiś problem.

Zróbcie zgłoszenie techniczne do obsługi Nju, bo pisaniem na forum niczego nie zmienicie, chyba, że poczekacie, aż może samo się naprawi.

odpowiedź

Nie działają MMS-y | nju_klient (03.11.2016, 23:16)

nigdy czegoś takiego nie miałem ale z drugiej strony wysyłam raczej mało MMS, są to ilości rzędu kilkudziesięciu sztuk rocznie.

[EDIT]
Testowo wysłałem MMS do sieci Nju i wysyłka odbyła się bez problemowo, jak zwykle zresztą :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

77 gości i 0 zalogowanych użytkowników