forumstrona www, moje kontomoje konto"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później."

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później."

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-10 10:34)

Witam już kilka razy próbowałem się zalogować ciągle wyświetla mi się komunikat :
<h5>Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.</h5>

Nie moge sprawdzić niczego na moim koncie


 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-10 11:10)

W widoku "Najnowsze wątki i odpowiedzi" kilka wątków niżej masz:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,136700022,title,zak-adka-moje-konto-nie-dzia-a-,watek

zobacz, czy to Ci pomoże.

P.S. Zanim napiszesz to chociaż spróbuj przejrzeć wątki z pierwszej strony najnowszych odpowiedzi, bo może ktoś już pisał o podobnym przypadku, tak jak było w Twoim przypadku.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-13 21:29)

Mam ten sam problem. Wysyłanie wiadomości nic nie daje. 

[edytowane przez gość1476386949710 o 21:30 w dniu 2016-10-13]
 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-14 17:42)

Mam ten sam problem. Proszę obsługę techniczną o jak najszybszą INTERWENCJĘ !!!

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-14 17:51)

@raf2004

Cytat ze strony Głównej forum:
"Witaj na forum nju mobile

tutaj są przydatne informacje o naszej ofercie i o dostępnych usługach.
jak chcesz, to możesz dyskutować, dzielić się swoimi opiniami i wymieniać doświadczeniami z innymi.
[...]"
Nie ma słowa o możliwości kontaktu z obsługą Nju i tak jest w praktyce.
Forum służy TYLKO I WYŁĄCZNIE do kontaktu z innymi użytkownikami.
Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-17 00:05)

"Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www."
Formularz kontaktowy nic nie daje - bo go nie ma, po wybraniu tej opcji ciągle taki sam komunikat:
Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-10-18 12:05)

@KOCUREK1970
w tym konkretnym przypadku masz rację, formularz kontaktowy nie działa natomiast miałem na myśli ogólne możliwości oficjalnego kontaktu z BOK, czyli albo formularz www albo telefon.
Z pewnością do tego celu nie służy forum dlatego posty adresowane bezpośrednio do obsługi Nju są stratą czasu przez autorów i niepotrzebnym "spamowaniem"/zaśmiecaniem tego forum.

 

"Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (2016-11-03 14:06)

natomiast ja nie mogę wyświetlić bieżącego wykorzystania.... co ciekawe na innych numerach, które obsługuję mogę... o co chodzi?

odpowiedź

" | Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." (nju_klient)

@raf2004

Cytat ze strony Głównej forum:
"Witaj na forum nju mobile

tutaj są przydatne informacje o naszej ofercie i o dostępnych usługach.
jak chcesz, to możesz dyskutować, dzielić się swoimi opiniami i wymieniać doświadczeniami z innymi.
[...]"
Nie ma słowa o możliwości kontaktu z obsługą Nju i tak jest w praktyce.
Forum służy TYLKO I WYŁĄCZNIE do kontaktu z innymi użytkownikami.
Chcesz pogadać z konsultantem lub otrzymać oficjalną informację to dzwoń do BOK 690610610 lub pisz przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto www.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

70 gości i 0 zalogowanych użytkowników