Spoko nie ma u mnie aż takiej spiny, choć treść mojego posta można inaczej zinterpretować.
Nie wspomniałaś o tych 30 zł, dlatego potraktowałem Ciebie trochę szablonowo, bo IMO klient raczej najpierw "krzyczy" na forum, a dopiero potem zdaje sobie sprawę, że to jego "wina", bo czegoś nie doczytał, nie wiedział itp.
Akurat forum Nju to dziadostwo, więc niestety nie ma tutaj jasnych i konkretnych informacji, że np. nie ma tutaj obsługi Nju oraz nie ma normalnej wyszukiwarki postów, a część z nich choć jest bardzo wartościowa to ginie w gąszczu innych postów jak przejdzie na drugą i kolejne strony.
Z tego powodu np. za dwa dni znowu ktoś może napisać kolejnego posta adresowanego do obsługi Nju.
Możesz zarejestrować się w serwisie www i przez panel www wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Na odpowiedź na reklamację mają ustawowo 30 dni.
Choć czasem działają szybko np. wczoraj wysłałem reklamację i już dzisiaj dostałem odpowiedź, ale o jakości tej odpowiedzi to już nie będę się rozpisywał.
Przy innym zgłoszeniu czekam już niemal 2 tygodnie na odpowiedź i chyba szybko jej nie dostanę ;)
Jeśli masz nową aktywację to część klientów czasem miała problemy z prawidłowym rozliczaniem usług, tak jakby system nie aktywował prawidłowo danej usługi obniżającej koszty.
Po złożeniu reklamacji sprawa kończyła się korektą opłat i potem już powinno śmigać.
Nie mam pojęcia jak jest u Ciebie ale zakładam, że jak sprawa się wyjaśni to potem będzie gładko :)
[edytowane przez nju_klient o 17:39 w dniu 2016-10-03]