forumnju z rachunkiemusługiMimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 11:45)

Drogie NJU,
w zeszłym miesiącu uruchomiłam stałą usługę "Rozmowy i Internet", która w zeszłym miesiącu od momentu potwierdzenia SMS-em, że jest aktywna, rzeczywiście funkcjonowała - nie miałam doliczonych opłat za transmisję danych. 


Niestety w tym miesiącu (mimo, że usługa stała, włączona już w zeszłym) aż do 11 dnia miesiąca doliczaliście mi opłaty za Internet. Jakim cudem? Nie są to jakieś wielkie sumy - kilkanaście złotych, ale to jest zdecydowanie nie fair. Wprowadzacie w błąd klienta. To jak, co miesiąc mam czekać do połowy miesiąca, żeby aktywowała się stała usługa?????? 

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 14:32)

Po pierwsze forum nie służy do kontaktu z obsługą klienta Nju, więc daruj sobie zwroty typu "Drogie Nju" itp.
Forum służy tylko do kontaktu i wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami, więc tym bardziej "Drogie Nju" nie pasuje.

Po drugie usługa o której piszesz kosztuje 19zł/mc, jeśli naliczyli Tobie kilkanaście złotych i nie przekracza to 19zł to jest OK.
Jeśli suma opłat za komórki i internet przekracza 19zł/mc to możesz składać reklamację.

W sumie sugeruję abyś przeczytała ze zrozumieniem regulamin usługi z której korzystasz, wówczas będziesz świadomym Klientem.

[edytowane przez nju_klient o 14:34 w dniu 2016-10-03]
 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 16:40)

Drogi Kolego,
bez takiej spiny. Rachunek łącznie na prawie 30 zł jest, stąd ma irytacja. Regulamin usługi znam doskonale. Nie sugeruj mi bycia nieświadomym klientem, bo nieświadomy klient opuściłby głowę i grzecznie rachunek zapłacił, bez zająknięcia. 

Dziękuję jednak za informację, że obsługi NJU na forum nie uświadczę - tego, przyznam szczerze, że nie doczytałam. Teraz widzę, że mogę tylko dzwonić i dalej płacić za ich błąd, uroczo. No ale cóż. Sam sobie klient zgotował ten los, bo sam operatora wybiera. Reklamację zgłoszę, dzięki.

~njuklientka

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 17:38)

Spoko nie ma u mnie aż takiej spiny, choć treść mojego posta można inaczej zinterpretować.

Nie wspomniałaś o tych 30 zł, dlatego potraktowałem Ciebie trochę szablonowo, bo IMO klient raczej najpierw "krzyczy" na forum, a dopiero potem zdaje sobie sprawę, że to jego "wina", bo czegoś nie doczytał, nie wiedział itp.

Akurat forum Nju to dziadostwo, więc niestety nie ma tutaj jasnych i konkretnych informacji, że np. nie ma tutaj obsługi Nju oraz nie ma normalnej wyszukiwarki postów, a część z nich choć jest bardzo wartościowa to ginie w gąszczu innych postów jak przejdzie na drugą i kolejne strony.
Z tego powodu np. za dwa dni znowu ktoś może napisać kolejnego posta adresowanego do obsługi Nju.

Możesz zarejestrować się w serwisie www i przez panel www wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Na odpowiedź na reklamację mają ustawowo 30 dni.
Choć czasem działają szybko np. wczoraj wysłałem reklamację i już dzisiaj dostałem odpowiedź, ale o jakości tej odpowiedzi to już nie będę się rozpisywał.
Przy innym zgłoszeniu czekam już niemal 2 tygodnie na odpowiedź i chyba szybko jej nie dostanę ;)

Jeśli masz nową aktywację to część klientów czasem miała problemy z prawidłowym rozliczaniem usług, tak jakby system nie aktywował prawidłowo danej usługi obniżającej koszty.
Po złożeniu reklamacji sprawa kończyła się korektą opłat i potem już powinno śmigać.
Nie mam pojęcia jak jest u Ciebie ale zakładam, że jak sprawa się wyjaśni to potem będzie gładko :)

[edytowane przez nju_klient o 17:39 w dniu 2016-10-03]
 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-10-03 18:19)

Dziękuję za konkretną, wyczerpującą odpowiedź :) 
Na razie zgłosiłam im sprawę przez aplikację z FB (idzie kopia korespondencji na maila), jednak, jak napisałeś zapewne różnie bywa z czasem odpowiedzi. 
W razie czego zadzwonię. 
Jeszcze raz dzięki i dobrego dnia :) 

~njuklientka

 

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet (2016-11-17 15:54)

Aby ten wątek miał większy sens dla forumowiczów dobrze, abyś napisała jakim rezultatem skończyła reklamacja.

~gast

odpowiedź

Mimo włączonej usługi naliczone opłaty za internet | njuklientka (03.10.2016, 11:45)

Drogie NJU,
w zeszłym miesiącu uruchomiłam stałą usługę "Rozmowy i Internet", która w zeszłym miesiącu od momentu potwierdzenia SMS-em, że jest aktywna, rzeczywiście funkcjonowała - nie miałam doliczonych opłat za transmisję danych. 


Niestety w tym miesiącu (mimo, że usługa stała, włączona już w zeszłym) aż do 11 dnia miesiąca doliczaliście mi opłaty za Internet. Jakim cudem? Nie są to jakieś wielkie sumy - kilkanaście złotych, ale to jest zdecydowanie nie fair. Wprowadzacie w błąd klienta. To jak, co miesiąc mam czekać do połowy miesiąca, żeby aktywowała się stała usługa?????? 

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników