Wysoki rachunek po zmianie taryfy | irenas (04.09.2016, 17:28)
Dzień Dobry
W lipcu zmieniałam ofertę z do komórkowych na rozmowy i internet. Mam jeszcze numer dodatkowy i kazali mi czekać do końca miesiąca na zmianę oferty, a zapewniano mnie, że nie zapłacę więcej, niż 28zł za same rozmowy i internet. Przyszedł mi rachunek z sierpnia i wyszedł on 150zł z czego ponad 130zł to internet. Zgłosiłam już reklamacje, na którą jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, ale nie wiem co mogę z tym zrobić. Przyszedł mi na koniec lipca sms na oba telefony, że usługa rozmowy i internet została już aktywowana. Czy to jest błąd w przeliczaniu, czy jak?
P.S. SPRAWA JUŻ NIE WAŻNA. OKAZAŁO SIĘ, ŻE ŹLE ZOSTAŁO NALICZONE, WSZYSTKO ZOSTAŁO BEZ PROBLEMOWO WYJAŚNIONE. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA