forumnju z rachunkiemusługinju inernetowy 40GB - wielka sciema

nju inernetowy 40GB - wielka sciema

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-08 17:41)

Dalem sie nabrac na reklame. Wzialem pakiet njuinternetowy gdzie za 29zl mialem miec 40GB bez limitu, a tu paru dniach uzytkownia okazalo sie ze limit jest ustawiony na 16GB i aby korzystac z pelnej predkosci zycza sobie aby dokupic dodatkowy pakiet internetowy.

Mam 14 dni aby rozwiac umowe i chyba tak zrobie :-)

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-09 14:27)

Jak to "Okazało się, że limit ustawiony jest na 16 GB"?  Wyczytałeś to gdzieś? Ktoś ci o tym powiedział? Internet ci zwolnił i po kontakcie z supportem uzyskałeś takie informację? Doprecyzuj proszę.

~tom1

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-10 12:28)

to jest odpowiedź na post:

Mam 14 dni aby rozwiac umowe i chyba tak zrobie :-)


W Nju nie masz cyrografu dlatego umowę możesz rozwiązać w dowolnej chwili z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia lub bez okresu wypowiedzenia np. przenosząc numer do innej sieci w tzw. 1 dzień roboczy.

Jeśli jest problem po stronie operatora to złóż reklamację.

Póki co jak pisał tom1 nie podałeś żadnych konkretów i szczegółów Twojej sytuacji, więc nie siej paniki.

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-10 20:04)

Nie sieje paniki tylko mowie jak jest.

Po zalogowaniu sie do swojego konta widzisz jaki masz ustawiony limit.

Otrzymalem dzis odpowiedz ze wsparcia. Cykl rozliczeniowy licza od 16-tego kazdego miesiaca, a poniewaz mam konto dopiero okolo tydzien nie przysluguje mi pelen limit cyklu 40GB (stad te 16GB i lejek).

Zobacze jak to bedzie wygladac po 16-tym, jak narazie dla mnie duzy minus.

Jedyny pozytyw to brak cyrografu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~angry

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-10 22:31)

@angry
Regulamin usługi Nju internetowy
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin%20korzystania%20z%20planu%20nju%20internetowy%20w%20ofercie%20nju%20z%20rachunkiem.pdf
w pkt 2.4 ma wyraźnie napisane:
"W przypadku niepełnego okresu rozliczeniowego Limit wydatków na transfer danych oraz ilość
gigabajtów dostępnych bez ograniczenia prędkości zostaną obniżone proporcjonalnie do długości niepełnego okresu rozliczeniowego....
"

Tak więc masz przyznaną proporcjonalną ilość GB i proporcjonalną opłatę.
Od nowego okresu będziesz miał naliczone pełne 29zł i dostaniesz pełne 40GB, także wszystko jest OK.

Proporcjonalne naliczanie opłat i przyznawanie limitów w pierwszym niepełnym okresie jest często spotykaną praktyką, więc to nic nadzwyczajnego ale gdybyś przeczytał regulamin przed skorzystanie usługi to nie byłbyś zaskoczony, także jesteś po części sam sobie winien.

Tytuł tematu "wielka ściema" jak i groźby rozwiązania umowy w ciągu 14 dni to dla mnie właśnie sianie paniki.

[EDIT]
P.S. Jeśli planujesz dłuższy pobyt w Nju to aktywuj sobie "Im dłużej tym lepiej" wówczas po pół roku w sieci zamiast 40GB będziesz miał 80GB.

[edytowane przez nju_klient o 22:35 w dniu 2016-07-10]
 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-11 17:11)

Witam, 
u mnie natomiast dziwna sytuacja, wykorzystałam kwotę na internet i teraz mam mieć nielimitowaną prędkość do momentu osiągnięcia pułapu danych. Po otrzymaniu smsa jednak internet zwolnił momentalnie, co nie jest chyba normalne. Ktoś ma podobny przypadek? 


Pozdrawiam

~chojnaletta

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-17 22:02)

to ja wam jako uzytkownik odpowiem. pierw gosc co ma 16gb. dostales tyle bo masz nie pelny okres rozliczeniowy. ja kupijem nju internetowy 29 czerwca  i do 30 dostalem 2 gb, 1 lipca otrzymalem 40 gb i smiga az milo. ps zobacz lepiej jak masz okres rozliczeniowy a pozniej placz.

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-26 08:56)

Co za koleś....... Szkołę jakąś kończyłeś? Czytać ze zrozumieniem nauczyli?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-29 06:43)

<span >Witam wszystkich,<div >
<div >Po pierwsze nju strzela sobie w stopę tym, że na stronie do kontroli transferu danych nie zamieszcza prostej, krótkiej, ale WIDOCZNEJ informacji dla nowych abonentów, że pierwszy cykl rozliczeniowy jest niepełny i dlatego limit może być niższy niż 40 GB wg oferty i umowy. Sam się na to naciąłem i poczułem zaniepokojenie. Początkowy okres, w którym to Klienci szczególnie krytycznie oceniają usługodawcę jest kluczowy, dlatego wszelkie tego wątpilowości powinny być rozwiewane momentalnie albo w ogóle nie powinny miec miejsca - i tu wina leży zdecydowanie po stronie usługodawcy, że nie dba o właściwe doinformowanie nowych abonentów.<div >
<div >Tłumaczenie tego typu:<div >"Proporcjonalne naliczanie opłat i przyznawanie limitów w pierwszym niepełnym okresie jest często spotykaną praktyką"
<div >jest g....... warte, bo to, że praktyka jest często spotykana nie jest powodem do jej uprawomocnienia w żadnym wymiarze.<div >
<div >Ja na dzień dobry mam problem z tym, że włączyli mi lejek 1 Mb/sek., pomimo że wykorzystałem jedynie 1,63 GB z dostępnych 9,03 GB w pierwszym okresie rozliczeniowym. Cytat ze strony https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta:<div ><strong >pozostało 7.41 GB z 9.03 GB</strong><span > <br ><span >transferu internetowego
<div >a lejek załączony...<div >
<div >Złożyłem reklamację, ale jak widzę tekst, że 30 dni na rozpatrzenie takiej sprawy, to się nóż w kieszeni otwiera. Jak nie rozpatrzą w ciągu jednego-dwóch dni, to składam rezygnację i wracam z internetem do Lycamobile.<div >
<div >Widać, spece od sprzedaży w Orange sami nie mają zielonego pojęcia jak pilnować własnego świeżo zdobytego biznesu. Już jakiś czas temu naciąłem się ostro na tę firmę gdy korzystałem z Neostrady i pakietu TV - słynna opłata za tzw. "utrzymanie łącza", o której nie ma nic a nic w ofercie, a wzmianka pojawia się gdzieś tam głęboko, bardzo drobnym druczkiem na n-tym dokumencie w pakiecie papierów. Pamiętam, ze jak w firmie robiliśmy migrację do innego operatora (ok. 60 numerów) to na początku rozważałem Oragne, ale po tamtych jajach na 3 lata dałem sobie z firmą spokój. Teraz dostali drugą szansę i zobaczymy jak będzie tym razem przy tworze pod tytułem "nju". Jak widać - na samym starcie dość słabo. Niestety często spotykana praktyka w dzisiejszych czasach, że firmie zależy na Kliencie wyłącznie do momentu, w którym podpisuje on umowę.<div >
<div >Reasumując - przy pierwszym odczuciu tytuł wątku wg mnie wcale nie jest przesadzony.

~slavedriver

 

nju inernetowy 40GB - wielka sciema (2016-07-30 01:05)

to jest odpowiedź na post:

nju inernetowy 40GB - wielka sciema | ~slavedriver (29.07.2016, 06:43)
[...]
Tłumaczenie tego typu:
"Proporcjonalne naliczanie opłat i przyznawanie limitów w pierwszym niepełnym okresie jest często spotykaną praktyką"
jest g....... warte, bo to, że praktyka jest często spotykana nie jest powodem do jej uprawomocnienia w żadnym wymiarze.
[...]


Odbieram to jako personalny atak na moją osobę.
Na wstępie to nie jestem pracownikiem Orange/Nju lecz zwykłym klientem, bo piszesz jakbyś miał pretensje do operatora, a cytujesz moją wypowiedź jakbyś uważał mnie za reprezentanta Operatora.

Proporcjonalność przy pierwszym niepełnym okresie jest standardem w świecie operatorów komórkowych i jeśli ktoś jest tym zaskoczony to tylko świadczy o braku rozeznania w tym temacie i oderwaniu od rzeczywistości.

Nowicjuszy biorących pierwszy w życiu abonament mogę zrozumieć, bo się uczą, ale reszty nie rozumiem. Chyba, że reprezentujesz grupę tzw. "nieudaczników życiowych", którzy mają tylko postawę roszczeniową i choć potrafią wylewać żale w necie to nie potrafią samodzielnie przeczytać regulaminu usługi z której korzystają, ani cennika, aby wiedzieć ile i za co płacą.

Osobiście nie znam operatora z tzw. wielkiej czwórki, który podaje jak to nazwałeś WIDOCZNĄ informację w panelu www, że korzystasz akurat z niepełnego okresu z pomniejszonym proporcjonalnie pakietem danych, minut itp. zrozumiałą dla nowicjusza/laika.

Co do reklamacji to każdy operator ma do 30 dni na jej rozpatrzenie i takie jest prawo. Natomiast Operator może udzielić odpowiedzi szybciej ale nie musi.
Jeśli tego nie rozumiesz i żądasz odpowiedzi w 1-2 dni to tylko potwierdza moją tezę, że jesteś roszczeniowy.
Ciekawi mnie dlaczego zmieniłeś operatora, skoro Lyca była taka fajna. Lepiej wróć do poprzedniej sieci i po kłopocie albo prześpij się z tym poczekaj na rozwiązanie sprawy i jak Ci przejdzie to korzystaj dalej.

Tylko pamiętaj, że forum nie służy do kontaktu z BOK, lecz jest miejscem wymiany doświadczeń samych użytkowników.
Jak jest problem to każdy powinien kontaktować się z BOK, zamiast wypisywać pretensjonalne i atakujące innych posty na forum, które w żaden sposób nie rozwiążą tych problemów.

Ewentualnie mile widziane są uwagi, aby ustrzec innych przed podobnymi problemami, czy podające rozwiązanie ale takich wartościowych postów jest tu stosunkowo mało.

[edytowane przez nju_klient o 01:16 w dniu 2016-07-30]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

nju inernetowy 40GB - wielka sciema | nju_klient (30.07.2016, 01:05)


Odbieram to jako personalny atak na moją osobę.
Na wstępie to nie jestem pracownikiem Orange/Nju lecz zwykłym klientem, bo piszesz jakbyś miał pretensje do operatora, a cytujesz moją wypowiedź jakbyś uważał mnie za reprezentanta Operatora.

Proporcjonalność przy pierwszym niepełnym okresie jest standardem w świecie operatorów komórkowych i jeśli ktoś jest tym zaskoczony to tylko świadczy o braku rozeznania w tym temacie i oderwaniu od rzeczywistości.

Nowicjuszy biorących pierwszy w życiu abonament mogę zrozumieć, bo się uczą, ale reszty nie rozumiem. Chyba, że reprezentujesz grupę tzw. "nieudaczników życiowych", którzy mają tylko postawę roszczeniową i choć potrafią wylewać żale w necie to nie potrafią samodzielnie przeczytać regulaminu usługi z której korzystają, ani cennika, aby wiedzieć ile i za co płacą.

Osobiście nie znam operatora z tzw. wielkiej czwórki, który podaje jak to nazwałeś WIDOCZNĄ informację w panelu www, że korzystasz akurat z niepełnego okresu z pomniejszonym proporcjonalnie pakietem danych, minut itp. zrozumiałą dla nowicjusza/laika.

Co do reklamacji to każdy operator ma do 30 dni na jej rozpatrzenie i takie jest prawo. Natomiast Operator może udzielić odpowiedzi szybciej ale nie musi.
Jeśli tego nie rozumiesz i żądasz odpowiedzi w 1-2 dni to tylko potwierdza moją tezę, że jesteś roszczeniowy.
Ciekawi mnie dlaczego zmieniłeś operatora, skoro Lyca była taka fajna. Lepiej wróć do poprzedniej sieci i po kłopocie albo prześpij się z tym poczekaj na rozwiązanie sprawy i jak Ci przejdzie to korzystaj dalej.

Tylko pamiętaj, że forum nie służy do kontaktu z BOK, lecz jest miejscem wymiany doświadczeń samych użytkowników.
Jak jest problem to każdy powinien kontaktować się z BOK, zamiast wypisywać pretensjonalne i atakujące innych posty na forum, które w żaden sposób nie rozwiążą tych problemów.

Ewentualnie mile widziane są uwagi, aby ustrzec innych przed podobnymi problemami, czy podające rozwiązanie ale takich wartościowych postów jest tu stosunkowo mało.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

119 gości i 0 zalogowanych użytkowników