Wybitnie bezczelne traktowanie klienta w NJU | nickkk (23.05.2016, 10:06)
Witam,
To w jaki sposób jestem traktowany przez nju to istny skandal.
Otóż kilka miesięcy temu, mimo, iż mam włączoną wszystko komórkowe za 29 zł + 10BG internetu to pieniądze i tak znikają mi z konta po przekroczeniu 29 zł.
Wszystko fajnie, gdyby taka sytuacja wydarzyła się raz (reklamacja została uwzględniona), jednak w kolejnym miesiącu znowu to samo. Obiecano mi za drugim razem zwrot 120zł na konto, chociaż wiedziałem, że kwota powinna być wyższa, ale machnąłem na to ręką. Po kilku godzinach otrzymałem informację, że moje konto zostało doładowane kwotą 100zł !!! Jawne i bezczelne oszustwo. Cała rozmowa została nagrana, więc są na to dowody. Wtedy podjąłem kolejny krok i zgłosiłem kolejną reklamację tym razem bardzo szczegółowo opisując wyliczenia ile powinno mi zostać zwrócone - i jak nju traktuje klienta? Otóż moje zgłoszenie zostało kompletnie skasowane. Nie ma po nim śladu w historii!!!!!!!!!!!!!!! Bezczelne oszustwo.
Co więcej, około 2 dni temu doładowałem telefon kwotą 100zł i zgadnijcie państwo ile mam dzisiaj na koncie? - tak, 0,01zł NO DO CHOLERY JAKI WY TAM BURDEL MACIE. ILE RAZY JESZCZE BĘDZIECIE MNIE PRZEPRASZAĆ I ZWALAĆ WINĘ NA "USTERKĘ TECHNICZNĄ"!!! Zostałem okradziony przez NJU i potraktowany jak ostatni śmieć. Zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby jak najwięcej ludzi się dowiedziało w jaki sposób zostałem przez was potraktowany.