forumnju z rachunkiemofertaZmiana drugiego dodatkowego numeru

Zmiana drugiego dodatkowego numeru

 

Zmiana drugiego dodatkowego numeru (2016-05-09 18:58)

Dzień dobry,


Jestem posiadaczem usługi jeden na wszystko do której dokupiłem drugi numer dodatkowy za 9zł. 
Numer dodatkowy należy do mamy, natomiast zamiast niej w to miejsce chciał bym nowy numer dla żony<span >. 
W związku z tym jaką procedurę należy wykonać:
- wypowiedzieć dotychczasowy dodatkowy numer a po miesiącu  wziąść nowy
czy
- może da się za jednym zamachem zlikwidować obecny dodatkowy i stworzyć nowy


Pozdrawiam

 

Zmiana drugiego dodatkowego numeru (2016-05-10 16:42)

nic sie nie da ta siec to porazka od 8 miesiecy robia mnie w ....
mialem miec 2 nr oba przenioslem efekt taki ze place za3 bo jednego nie przeniesli jak pisalem wypowiedzenie umowy twierdzili ze nie bylo peselu ktory znam z zamnietymi oczyma
napisalem kolejna rezygnacje zadzwonila pani ktora powiedziala ze przeprasz i wszystko zalatwi .zgodzilem sie .
rezultat znow nie przeniesli nr kazali zlozyc nowe zamowienie godzine czytali regulaminy i znow nic z tego nie napisali zalatw to czy tamto tylko nie powiodlo sie dzis 1,5 godziny probowalem uzyskac kontakt z ta osoba ale to nie mozliwe mam znow przechodzic cala procedure porazka i paranoja po co nagrywaja rozmowy jak nie mozna dowiedziec kto cie robi w ....
strona do kitu nic nie mozna znalesc brak linkow  oszusci i tyle

~trebor

 

Zmiana drugiego dodatkowego numeru (2016-05-11 09:58)

@agrest
Pozostaje pierwszy wariant, czyli wypowiedzenie na numer mamy, a potem zawrzeć umowę na nowy Nju dodatkowy.
W zależności co chcesz zrobić z numerem mamy to piszesz rezygnację i numer leci do kosza albo prosisz o odpięcie numeru dodatkowego i mama będzie miała niezależnie Nju z rachunkiem albo piszesz rezygnację z oferty z rachunkiem z równoczesnym przejściem do oferty na kartę albo przenosisz numer do innej sieci.

@trebor
pisz na temat zamiast wylewać swoje żale.
Z całym szacunkiem ale trzeba być wyjątkowo nierozgarniętym, aby męczyć się z operatorem od 8 miesięcy pomimo braku formalnego przywiązania umową terminową. Może warto poszukać winnego w samym sobie.
Poza tym skoro przenosiłeś tylko 2 numery to nie możesz płacić za 3, chyba, że jesteś magikiem i czarujesz.

[edytowane przez nju_klient o 10:00 w dniu 2016-05-11]

odpowiedź

Zmiana drugiego dodatkowego numeru | agrest (09.05.2016, 18:58)

Dzień dobry,


Jestem posiadaczem usługi jeden na wszystko do której dokupiłem drugi numer dodatkowy za 9zł. 
Numer dodatkowy należy do mamy, natomiast zamiast niej w to miejsce chciał bym nowy numer dla żony<span >. 
W związku z tym jaką procedurę należy wykonać:
- wypowiedzieć dotychczasowy dodatkowy numer a po miesiącu  wziąść nowy
czy
- może da się za jednym zamachem zlikwidować obecny dodatkowy i stworzyć nowy


Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

8 gości i 0 zalogowanych użytkowników