Lejek nie działa. | nju_klient (04.04.2016, 10:50)
@jazek
Lejek obowiązuje bodajże od 18 marca. Natomiast problem może być z usługami, które były aktywowane zanim wszedł w życie ten lejek. Po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego po 18 marca problem nie powinien już występować.
Ewentualnie zawsze możesz złożyć reklamację.
@adams
Jeśli powinien być lejek, a go nie było to chyba plus dla Ciebie, w końcu za pozostałe dane i tak nie płacisz, więc nie narzekaj.
W każdej sieci zawsze jest opóźniony zapłon zanim lejek się załączy, bo nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, aby było to rozliczane z dokładnością do 1 bajta.
Jeśli sesja nie zostanie zamknięta to nabijesz sobie dodatkowe dane, więc te dodatkowe kilkaset MB, czy nawet ponad 1GB jak u Ciebie traktuję jako pewnego rodzaju normę. Najważniejsze, aby nie było dodatkowych opłat, a dodatkowy transfer można traktować jak gratisowy bonus.