@~zig
Dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem.
Najpierw ja napisałem:
"wnioskuję, że jeszcze ani razu nie przenosiłeś numeru z Nju z rachunkiem
do innej sieci, w ciągu tzw. 1 dnia roboczego, bo wprowadzasz innych w
błąd."
Na co sam odpisałeś:
"Albo Ty nie przenosiłeś, albo ja mam inną umowę."
Na podstawie Twoich wcześniejszych wypowiedzi wywnioskowałem, że jeszcze nie przenosiłeś numeru, co jest prawdą i zamiast przyznać mi rację to mnie atakujesz insynuując, że to rzekomo ja nie przenosiłem numeru i o to mi właśnie chodziło, jak to potem nazwałem odwracanie kota ogonem.
Jak nie widzisz swojego błędu to nadajemy na różnych falach i nie mamy więcej o czym rozmawiać.
Zwłaszcza, że poruszasz kwestie zwykłego wypowiedzenia w trybie z pkt 13 umowy, a ja poruszam kwestię przeniesienia numeru w tzw. 1 dzień roboczy, o czym jest wzmianka w pkt 14 Umowy, więc trochę mylisz pojęcia i piszesz o innym przypadku.
Choć jak już wspominałem ten pkt 14 nie jest dla mnie jednoznaczny, więc starając się być najbardziej obiektywnym to nie mogę Ciebie poprzeć w Twoim uporze, graniczącym niemal z pewnością, że zgodnie z umową przy przeniesieniu numeru musi być +9zł.
Trzeba by zajrzeć do Prawa Telekomunikacyjnego i zerknąć jak ono odgórnie reguluje kwestię przeniesienia numeru, może wtedy udałoby się dojść do tego co autor pkt 14 miał dokładnie na myśli, a póki co bazuję na tym jaka jest praktyka, a nie co dopuszczam i mi się wydaje.
Najpierw zrób choćby jedno przeniesienie numeru o którym jest mowa, a potem podziel się swoim doświadczeniem albo na przyszłość pisz jednoznacznie, że "Moim zdaniem...." i napisz co Ci się wydaje.
Nie doszukuj się również jakiś wytworzonych tylko w Twojej głowie moich forów u operatora, bo mam takie same fory jak Ty i każdy inny klient.
[EDIT]
Prawo Telekomunikacyjne mówi:
"Art. 71a. Abonent, o którym mowa w art. 71, żądając przeniesienia
przydzielonego numeru może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług
bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie.
W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu
dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres
wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres
rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi
obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy."
[edytowane przez nju_klient o 21:12 w dniu 2016-03-05]