Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
witam.wczoraj posiadalem ponad 29zl na koncie a dzisiaj kwota sie skonczyla i licznik wykorzystanych srodkow wskazuje jedyne 15 zl
Billing po zalogowaniu na stronie www może pokazywać dane z opóźnieniem, więc nie traktuj tego co widzisz na www jako w 100% wiarygodne na daną chwilę, sprawdź sobie jutro i wtedy zobacz, czy masz wszystkie połączenia.Zresztą sam powinieneś mniej więcej ocenić, czy masz ujęte wszystkie połączenia w billingu, w końcu Ty najlepiej wiesz gdzie i jak długo dzwoniłeś itp.
tak ale jak mam 30zl na koncie i wlaczone 29zl za wszystkie komurkowe i bobierze reszte kasy a nie aktywuje pakietu to nie moge dzwonic i pisac a kasa miedzy rozliczeniem a wlaczeniem pakietu bedzie dla was za freee ?? przeciez podobno max 29zl a nie wiecej a pobralo 30
Jestem zmęczony i nie mam czasu odszyfrowywać co miałeś na myśli.Następnym razem poświęć trochę czasu i spróbuj napisać zgodnie z zasadami pisania w języku polskim.Póki co mogę doradzić, abyś zapoznał się z regulaminem usług z których korzystasz:http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-uslugi-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdforaz jeśli korzystasz z promocji 10GB to:http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-promocji-10GB-wszystko-komorkowe-w-nju-na-karte.pdfJeśli coś nie działa zgodnie z regulaminem to pisz reklamację do Nju.P.S. Nie pisz do mnie "dla Was", bo ja jestem zwykłym użytkownikiem Nju i nic mi do Twoich pieniędzy na Twoim koncie. Grzecznościowo próbowałem Ci pomóc jak forumowicz innemu forumowiczowi i tyle w temacie.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
28 gości i 0 zalogowanych użytkowników