Witam. Z powodu zgubienia telefonu zmuszony byłem poprosić o duplikat karty SIM. Kartę (a raczej numer) zablokowałem dzwoniąc na infolinie, a potem zadzwoniłem do konsultanta i wszystko przebiegło gładko. Kurier dotarł po 2 dniach z nową kartą NJU. Zadzwoniłem więc na info i odblokowałem numer. Po paru minutach włożyłem nową kartę do telefonu i oczom moim ukazał się (oczywiście po wpisaniu PINU) komunikat "NIEUDANE LOGOWANIE KARTY SIM". Pomyślałem więc, że pewnie jeszcze nie odblokowana. Odczekałem 24h i znów to samo. Zadzwoniłem upewnić się ze jest odblokowana i automat z info zapewnił mnie, że tak. Nie miałem, z powodu późniejszej pory, okazji porozmawiać z "żywym" człowiekiem, stąd więc moje pytanie na forum. Czy ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?