forumnju z rachunkiemusługiWymiana karty na naoSIM

Wymiana karty na naoSIM

 

Wymiana karty na naoSIM (2016-01-11 12:45)

Witam, mam 2 numery w NJU. Na jednym z nich zleciłem wymianę karty sim na nowa. Zalogowałem się do odpowiedniego panelu i z niego wysłałem zlecenie.
Dziś otrzymałem kartę i niespodianka oczywiście  nowa karta dotyczy nie tego numeru.
Napisałem już reklamacje. Ale czy jest mozliwość aktrywowania jej na drugim numerze ?

 

Wymiana karty na naoSIM (2016-01-18 20:35)

W sumie Ci nie pomogę , ale mam pytanie , ile czekałeś na kartę sim od złożenia zlecenia ?

~wer1

 

Wymiana karty na naoSIM (2016-01-19 17:50)

Jest. Rozumiem, że kartę nju wymienił Ci na ten drugi numer, nie na jakiś inny, zupełnie z kosmosu?
Jeśli jest na ten drugi numer, który jest w Twoim posiadaniu, to oczywiście możesz ją aktywować, postępując zgodnie z przesłaną od nju informacją (bodaj kontakt z telefonicznym działem obsługi).
Natomiast jeśli okazało by się że będziesz musiał za nią zapłacić, możesz się od tego odwołać, ponieważ wymieniając kartę na niewłaściwym numerze, nju popełnił błąd za który nie musisz płacić i możesz złożyć reklamację jeśli miałoby się okazać, że Twój rachunek zostanie zwiększony o koszt wymiany karty,
Możesz też zgłosić fakt błędu w wymianie karty podczas jej aktywacji i uprzejmie poinformować, że w związku z tym iż wymiana karty z winy nju nastąpiła nie na tym numerze, na którym powinna, nie widzisz potrzeby płacenia za to :)

pozdrawiam,
Piotr

odpowiedź

Wymiana karty na naoSIM | ~wer1 (18.01.2016, 20:35)

W sumie Ci nie pomogę , ale mam pytanie , ile czekałeś na kartę sim od złożenia zlecenia ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

84 gości i 0 zalogowanych użytkowników