Brak sieci po podpisaniu umowy na tandem | ~izzku (24.11.2015, 19:29)
Witam, przeniosłam dwa numery na kartę z orange do nju, żeby zrobić tandem. Najpierw pierwszy numer - wszystko przebiegło dobrze. Dziś przyszła mi umowa na numer dodatkowy i niestety od momentu podpisania na numerze dodatkowym nie mam zasięgu, a na telefonie widnieje tylko napis "brak sieci". Próbowałam się skontaktować na czacie z konsultantką Klaudią Pańszczyszyn, której niestety brak kompetencji i kazała mi zadzwonić pod numer *610, który nie działa tylko naciąga na kase.. Później po prostu wyłączyła czat. Wypełniłam formularz kontaktowy, ale oni maja 30 dni na odpowiedź, a zasięgu jak nie było tak nie ma...
Nie wiem co mam zrobić dalej.. Czy ktoś miał podobną sytuację do mojej i czy wie co mam dalej zrobić ?
Będę wdzięczna za jakiekolwiek odpowiedzi prowadzące do rozwiązania mojego problemu.