forumnju z rachunkiemusługiTandem - Dołączenie nowego numeru

Tandem - Dołączenie nowego numeru

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-10 17:06)

Miałem sobie abonament, zamówiłem dodatkowy nr. jako tandem za 9zł.
W opisach czytałem że drugi numer będzie miał osobne własne konto.
Po otrzymaniu karty (umowy) nowego numeru, okazało się że:
- dotychczasowe ustawienia blokad na koncie głównym uległy zmianie.
- nie ma możliwości indywidualnego ustawienia blokad  ( to poco te dwa konta)
- data rozliczenia miała się nie zmienić ( taką informację otrzymałem na chat on-line), a się zmieniła.
Jestem świadomy że w tandemie usługi są świadczone wspólnie, ale osobne konto on-line powinno dawać możliwość indywidualnych blokad, bo tak te drugie konto jest tylko aby rozdzielić listę połączeń, co mogę sobie sam sprawdzić z rachunku.
Trochę się tu zawiodłem dezinformacją chatu on-line i tak mocnym scaleniem obu numerów.
Jakbym nie sprawdził u siebie to zalały by mnie SMS premium itp.
Coś tu jest nie tak - bo tak nie powinno być.
Czy może powstał jakiś błąd.- jak to jest naprawdę ?

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-10 22:52)

Naprawdę to jest i było zawsze tak:
<span >Na jednym koncie masz obydwa numery.<br ><span >Jeżeli zalogowałeś się na główny numer, aby przejść na dodatkowy, klikasz na ten numer i wpisujesz Super PIN i dalej. Ustawiasz usługi. Proste jak budowa cepa.<br ><span >Wykorzystanie limitów widoczne tylko razem na głównym.  <br ><span >Poniał?

~jamci

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-11 19:08)

to jest odpowiedź na post:

Na jednym koncie masz obydwa numery.
Jeżeli zalogowałeś się na główny numer, aby przejść na dodatkowy, klikasz na ten numer i wpisujesz Super PIN i dalej. Ustawiasz usługi. Proste jak budowa cepa.
Wykorzystanie limitów widoczne tylko razem na głównym.


Zgadza się proste jak budowa cepa
Haahaa
Tylko po co mam przechodzić na dodatkowy i tam ustawiać usługi skoro zmiana na głównym skutkuje zmianami na dodatkowym ?

Dlaczego po dołączeniu numeru zresetowało ustawienia głównego konta ? 
Przecież dołączam a nie tworzę nowe.

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 09:20)

Czy jesteś pewny, że to co piszesz jest prawdą??? Przeczytaj sobie regulamin oferty "dodatkowy" i sprawdź dokładnie działanie ustawionych usług na obydwu numerach.
Mniej nerwów, więcej myślenia.

~jamci

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 09:37)

do "niktoś"
Przy podpisywaniu umowy na dodatkowy, najpierw trzeba było przeczytać regulamin i umowę. To tak jakbyś kupił chleb z widniejącą ceną, a po jego zjedzeniu poszedł do sklepu i reklamował, że był smaczny, ale za drogi. Pewnie nie zechce Ci się zaglądać do regulaminu, to masz jak na tacy:   
1.4.W ramach Numeru Dodatkowego, Abonent korzysta z tych samych usług i limitów wydatków, które zostały aktywowane/ są dostępne dla Numeru Głównego, z wyłączeniem usług dodatkowych opisanych w pkt. 7.3 Regulaminu. Z uwzględnieniem zmian opisanych w Regulaminie, Opłaty za korzystanie z Numeru Dodatkowego naliczane są zgodnie z Cennikiem usług w ofercie nju z rachunkiem (zwanym dalej ?Cennikiem?), Cennikiem usług w roamingu lub innymi cennikami i regulaminami poszczególnych usług dodatkowych dostępnych w Ofercie. 1.5. Numer Dodatkowy rozliczany jest w takich samych okresach rozliczeniowych co powiązany z nim Numer Główny. 1.6. Dla Numeru Dodatkowego i Numeru Głównego będzie wystawiana wspólna faktura. Wydatki Numeru Dodatkowego będą wyodrębnione w osobnej sekcji na fakturze i będą naliczane do momentu wspólnego osiągnięcia limitów wydatków przez Numer Główny i Numer Dodatkowy.

~nocnydyżurny

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 20:44)

Z przykrością Cię muszę zmartwić że czytałem, regulamin i w kwestiach niewiadomych dopytywałem się na chacie on-line.
Niestety również z przykrością muszę stwierdzić że umknęło mi słowo "usług", tzn. inaczej je zrozumiałem sugerując się tym że, po zalogowaniu na konto dodatkowe można sobie ustawić usługi (a tu nie sobie - tylko raczej nam)
ale jak należy rozumieć ten pkt. ?
1.8.
Opłata za pierwszy okres rozliczeniowy ?Numeru Dodatkowego?, w
przypadku niepełnego okresu będzie proporcjonalnie pomniejszona dla Abonenta.
oraz
"- data rozliczenia miała się nie zmienić ( taką informację otrzymałem na chat on-line), a się zmieniła."
a fakt jest taki że po 10 dniach rozpoczęcia okresu rozliczeniowego starego numeru, dołączono nowy i rozpoczęto nowy okres rozliczeniowy i jest nim moment włączenia konta dodatkowego.
Natomiast rachunek za stary numer został policzony w całości jakbym korzystał przez cały miesiąc.

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 21:08)

Jak się nie rozumie co się czyta, to się nie podpisuje. Jak jeszcze masz jakieś wątpliwości i niejasności, zgłoś zapytanie lub reklamację w BOK. Jeżeli nie, to jest jeszcze jedno wyjście. Czy ktoś na siłę Cię trzyma w NJU ?

~jamci

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 22:44)

@niktoś

okres rozliczeniowy numeru głównego pozostaje bez zmian, bo to Numer dodatkowy przejmuje okres jaki był na numerze głównym.

Jeśli widzisz jakieś rozbieżności na swoim koncie to pisz reklamację, zamiast wchodzić w polemikę z innymi z forum, która to polemika nic Ci nie pomoże w Twojej sprawie.
Albo zmień operatora i po krzyku jeśli uważasz, że dzieje Ci się krzywda i nie możesz tego wybaczyć operatorowi.
Innych opcji nie widzę, dlatego umowy w Nju na czas nieokreślony to dla mnie duży plus :)

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-12 22:56)

nju_klient
"okres rozliczeniowy numeru głównego pozostaje bez zmian, bo to Numer dodatkowy przejmuje okres jaki był na numerze głównym."

u mnie właśnie tak się nie stało. Napisałem reklamację dot. zmiany okresu i naliczenia. Odpowiedź dostałem tylko w kwestii rozliczenia że niby jest ok.
W Nju jestem z rok z całą rodziną i do tej pory było OK.
Nie jest sposobem zawinąć ogon, tylko prostować co jest krzywe.

~jamci
Piszesz na forum nic nie wnosząc, tylko zaśmiecasz wątek próbując z kogoś zrobić blondynkę.


[edytowane przez niktoś o 22:59 w dniu 2015-12-12]
 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-13 09:48)

niktoś, posłuchaj rady nju_klient :  " ............. <span >Jeśli widzisz jakieś rozbieżności na swoim koncie to pisz reklamację, zamiast wchodzić w polemikę z innymi z forum, która to polemika nic Ci nie pomoże w Twojej sprawie. <span >Albo zmień operatora i po krzyku jeśli uważasz, że dzieje Ci się krzywda i nie możesz tego wybaczyć operatorowi. <span >Innych opcji nie widzę, .................. "
<span >Nie zaśmiecaj forum. Tyle w temacie.

~zenobia

odpowiedź

Tandem - Dołączenie nowego numeru | niktoś (10.12.2015, 17:06)

Miałem sobie abonament, zamówiłem dodatkowy nr. jako tandem za 9zł.
W opisach czytałem że drugi numer będzie miał osobne własne konto.
Po otrzymaniu karty (umowy) nowego numeru, okazało się że:
- dotychczasowe ustawienia blokad na koncie głównym uległy zmianie.
- nie ma możliwości indywidualnego ustawienia blokad  ( to poco te dwa konta)
- data rozliczenia miała się nie zmienić ( taką informację otrzymałem na chat on-line), a się zmieniła.
Jestem świadomy że w tandemie usługi są świadczone wspólnie, ale osobne konto on-line powinno dawać możliwość indywidualnych blokad, bo tak te drugie konto jest tylko aby rozdzielić listę połączeń, co mogę sobie sam sprawdzić z rachunku.
Trochę się tu zawiodłem dezinformacją chatu on-line i tak mocnym scaleniem obu numerów.
Jakbym nie sprawdził u siebie to zalały by mnie SMS premium itp.
Coś tu jest nie tak - bo tak nie powinno być.
Czy może powstał jakiś błąd.- jak to jest naprawdę ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

85 gości i 0 zalogowanych użytkowników