Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Niestety tak jest. Zanim mój numer został przeniesiony nie można było zmienić taryfy w zakładce "moje konto".Od konsultanta (Marzena Marciniak) dostaję informację, że: "Plan nju zerowy zostanie automatycznie zamieniony na ofertę promocyjną nju z rachunkiem (nju buzz) w momencie realizacji przeniesienia numeru do nju mobile".Po przeniesieniu numeru (o czym nju mnie samo poinformowało) wciąż mam nju zeowy i brak możliwości zmiany w zakładce "moje konto".Po złożeniu zlecenia uruchomienia nju buzz przez kontakt otrzymuję informacje od konsultanta (Paweł Tasarek) "że zmiana planu taryfowego na Njuu Buzz zostanie zrealizowana 18.10.13 r.".Tak więc celowe nabijane kasy przez pierwszy miesiąc, tym co się nie połapią. Dziękuję bardzo. Jak tak to dalej będzie wyglądać rozwiąże umowę w terminie 10 dni jaki mi przysługuje.
Po złożeniu reklamacji, rozpatrzono ją pozytywnie i nju buzz został uruchomiony.
Skąd ja to znam.....to narzekactwo. A to źle, że deszcz pada, a to niedobrze, że słońce świeci.......
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
91 gości i 0 zalogowanych użytkowników