@kwojcik
jeśli konsultant tak mówił to jest to błąd, chyba, że źle zrozumiałeś.
Ale wystarczy uważnie czytać co się wybiera i jaki jest opis danej opcji w formularzu www i wyciągać z tego logiczne wnioski.
Specjalnie dla Ciebie podałem numer telefonu, wpisałem kod z SMS-a, aby dojść do opcji wyboru trybu przeniesienia numeru i do wyboru masz 3 opcje, wraz z opisami:
1. Zachowując okres wypowiedzenia (umowa na czas nieokreślony)
"Rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynikającego z postanowień Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych u obecnego dostawcy usług. Data zostanie podana przez Orange Polska po otrzymaniu odpowiedzi od obecnego dostawcy usług. W przypadku odmowy przeniesienia Orange Polska poinformuje Cię o przyczynie odmowy oraz z prośbą o jej wyjaśnienie. Jeżeli masz umowę w trakcie promocji, sprawdź czy okres wypowiedzenia umowy nie kończy się wcześniej niż data końca promocji albo wybierz tryb: na koniec okresu promocyjnego. Rozwiązanie umowy przed upływem tego okresu grozi konsekwencjami finasowymi."
2. Na koniec okresu promocyjnego (umowa na czas określony)
"Rozwiązanie umowy nastapi zgodnie z datą zakończenia okresu promocyjnego wynikajacego z umowy z obecnym dostawcą usług. Datę podamy Ci po otrzymaniu odpowiedzi od obecnego dostawcy usług. W przypadku odmowy przeniesienia poinformujemy Cię o jej przyczynie i poprosimy o jej wyjaśnienie."
3. Z konkretną datą
"Rozwiązanie umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia (dla umów na abonament/mix), ze skutkiem na datę wybraną poniżej, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku o rozwiązanie umowy i potwierdzenie podanej daty przez obecnego dostawcę usług. W przypadku oferty na abonament/mix obecny dostawca usług ma prawo do obciążenia Twojego numeru kwotą nie przekraczającą wysokości opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia.
Sprawdź czy wskazana data przeniesienia jest późniejsza niż data końca umowy promocyjnej, w przeciwnym wypadku rozwiązanie umowy przed upływem okresu promocyjnego, na jaki została zawarta, grozi konsekwencjami finasowymi."
Nie trzeba być specjalistą w kwestii przenosin numeru, aby dojść do wniosku, że w Twoim przypadku najlepszy wybór to tylko "bramka" nr 3 ;)
Ewentualnie bramka nr 1 ale wtedy obowiązuje Ciebie miesięczny okres wypowiedzenia, czyli możesz czekać niemal 2 miesiące, więc przenosiny byłyby gdzieś w lutym 2016.
Wybór "bramki" nr 2, oznacza czekanie do końca umowy (cyrografu), czyli do kwietnia, więc wybrałeś ZONK-a ;)
[edytowane przez nju_klient o 23:17 w dniu 2015-12-30]