forumnju na kartęusługiJak ustawić PIN dla nowej karty?

Jak ustawić PIN dla nowej karty?

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-10-29 11:07)

Parę dni temu zaopatrzyłem się w starter nju. Na karcie, z której wyłamuje się kartę sim, jest numer telefonu, PUK i chyba jakiś numer seryjny. Wszedłem w ustawienia karty i chciałem włączyć PIN dla nowej karty, ale wyskakuje mi komunikat, że najpierw muszę podać stary PIN - czyli coś, czego jeszcze nie ustawiałem dla tej karty sim. Wklepałem nowy PIN z nadzieją, że po prostu tak wygląda też okienko do nadawania PINU, ale niet, wyskoczył mi komunikat o błędnym PINie.

Gdzie mogę sprawdzić PIN nowo nabytej karty sim? Albo czy jest jakiś domyślny PIN dla nju?

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-10-29 13:15)

Właśnie miałem pisać w tej samej sprawie. Na starterze jest pin i nim włączam telefon, a gdy chcę wyłączyć PIN w ustawieniach i wpisuję ten sam, pojawia się komunikat że błędny.

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-10-29 21:24)

to jest odpowiedź na post:

Na starterze jest pin



W którym miejscu? Przyznam szczerze, że nie znalazłem go ani na karcie (tej, z której się wyłamuje sim), ani na kartoniku. Może jestem ślepy, ale nie widzę go ;) Zauważyłem tylko PUK i seryjny.

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-10-30 13:24)

na pasku który trzeba zdrapać, obok puk

~endrju1

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-10-31 10:14)

Mój problem rozwiązał kod do ustawiania nowego PINu:
**05*kodPUK*nowyPIN*nowyPIN#

[edytowane przez aleksiej o 10:17 w dniu 2015-10-31]
 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-11-30 22:13)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN ------------------------------------------------------------------------------------------------ W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać: > Witam. > Dziękuję za zgłoszenie. > Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin. > Pozdrawiam > Joanna Łabenda > Doradca Klienta > Nju Mobile > Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia > nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Re: 1484584969 Dzień Dobry Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby wyłączyć kod PIN? Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie" Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią odpowiadać ? poczta będzie odczytana. Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków. Pozdrowienia

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-12-01 18:00)

Wygląda, że Nju w tym roku oferuje karty SIM w których nie można wyłączyć żądania kodu PIN.
Sprawdzałem na kartach Nju z rachunkiem zeszłorocznych i na nich bez problemu można wyłączyć żądanie PIN, natomiast na kartach SIM wydanych w tym roku ani jedna nie pozwoliła na wyłączenie PIN-u :-/
W tym wypadku operator nic zdalnie Wam nie zrobi dlatego pozostaje z tym żyć albo przejść do innej sieci.

[edytowane przez nju_klient o 18:01 w dniu 2015-12-01]
 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2015-12-02 18:17)

Złożyłem reklamację na brak możliwości wyłączenia kodu PIN na karcie SIM Nju Orange.

Zamiast odpowiedzi otrzymuję od nju spam od 12:00 to już 11 SMS tej samej tresci

2015-12-02 12:09:39 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:14:54 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:20:07 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:25:22 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:55:36 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 13:25:49 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 13:56:04 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 14:56:17 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 15:56:31 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 16:56:43 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 17:32:13 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570

~stal

 

Jak ustawić PIN dla nowej karty? (2017-05-12 11:38)

sory za odkopywanie tematu, ale miałem ten sam problem i znalazłem rozwiązanie: w tym oknie, gdzie każą wpisać stary kod PIN wprowadź go 3 razy błędnie, karta zostanie zablokowana, odblokujesz ją wpisując kod PUK, po czym będziesz musiał zmienić kod PIN :) tak oto karta zostaje zabezpieczona twoim nowym kodem PIN

odpowiedź

Jak ustawić PIN dla nowej karty? | stalone (30.11.2015, 22:13)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN ------------------------------------------------------------------------------------------------ W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać: > Witam. > Dziękuję za zgłoszenie. > Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin. > Pozdrawiam > Joanna Łabenda > Doradca Klienta > Nju Mobile > Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia > nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Re: 1484584969 Dzień Dobry Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby wyłączyć kod PIN? Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie" Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią odpowiadać ? poczta będzie odczytana. Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków. Pozdrowienia
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

96 gości i 0 zalogowanych użytkowników