Z tego co pisałeś wcześniej wnioskuję, że Twój okres rozliczeniowy jest od 23 do 22 dnia miesiąca.
Jeśli "kilka dni temu", czyli np. 20.10 zleciłeś przez www włączenie usługi to zgodnie z regułą "od nowego okresu rozliczeniowego" powinna Ci się aktywować dopiero od 23.10, a nie w trakcie trwania okresu od 23.09 do 22.10, więc już na tym etapie jest jakiś błąd.
Z kolei zlecenie aktywacji 24.10 zgodnie z zasadą "od nowego okresu" powoduje, że usługa wejdzie w życie od 23.11.
Ty wiesz co dokładnie robiłeś i jeśli uważasz, że powinno być inaczej to pisz zgłoszenie i czekaj na rozstrzygnięcie. W najgorszym wypadku będziesz miał tę usługę aktywną od 23.11.
[edytowane przez nju_klient o 10:30 w dniu 2015-10-26]