Bardzo duży rachunek | nju_klient (07.10.2015, 01:21)
W czasie pierwszego okresu to na www może pokazywać bzdury, bo system
nie do końca działa prawidłowo, zwłaszcza u Ciebie, gdzie robiłeś trochę
zmian.
Nie znam daty od kiedy podpisałeś umowę i dostałeś numer
tymczasowy ale po analizie Twojego przypadku uważam, że było to na
koniec sierpnia lub pierwsze dni września, na pewno musiało to być przed
4 września, także to Twoja druga faktura w Nju.
Na numerze
tymczasowym z taryfą nju zerowy/teraz chyba nazywaną nju tymczasowy nie
można aktywować żadnych usług obniżających koszty, bo wcześniej trzeba
ręcznie zlecić aktywację docelowej taryfy Nju buzz.
Po ręcznej
aktywacji nju buzz na numerze tymczasowym można zlecić aktywację
wspomnianej opcji za 19zł ale w praktyce wejdzie ona w życie od nowego
okresu rozliczeniowego.
Jeśli reczną zmianę na nju buzz na
numerze tymczasowym oraz aktywację do komórkowych za 19zł załatwiłeś
najpóźniej do 3 września to od 4 września miałeś ofertę z opcją 19zł
(limit 19zł GSM + 10zł PSTN + 9zł SMS + 19zł net).
Jeśli powyższe
zmiany nastąpiły po 4 września to oferta za 19zł weszła by w życie od 4
października, a od dnia ręcznej aktywacji nju buzz do 15 września miałeś
gołego nju buzz (z limitami 29 zł GSM/PSTN + 9zł SMS + 19zł net).
Od
16 września powinna aktywować się oferta z usługą Wszystko do
komórkowych za 29zł, wybraną podczas składania zamówienia - pewnie z
powodu wcześniejszego zlecenia aktywacji usługi za 19zł system zgłupiał i
miałeś jakby 2 oferty na raz i być może podwójną taryfikację ;)
Biorąc
pod uwagę Twój przypadek trzeba by przeanalizować billing szczegółowy,
bo istotne są daty poszczególnych połączeń, bo w różnych okresach miałeś
różne górne limity, a nie wiem jak na taki przypadek powinien
zareagować system, więc bez tych danych nie bardzo mogę Ci zasugerować
jaka powinna być prawidłowa, górna kwota faktury.
Z faktury
wynika, że był jakiś transfer danych na nju dodatkowym ale wtedy
powinien obowiązywać limit za 29zł, więc te 15,74zł za transfer wygląda
mi na błąd.
Tak czy inaczej pisz reklamację, wtedy zobaczysz, czy
potwierdzą jakiś błąd i ewentualnie ile Ci skorygują. Moim zdaniem do
zapłaty powinieneś mieć kwotę co najmniej 42,80zł, czyli 29zł za usługę
"Wszystko do
komórkowych za 29zł" + 13,80zł za Nju Dodatkowy i to określiłbym mianem
kwoty bezspornej.