forumnju z rachunkiemofertaWstrzymany proces przeniesienia numeru

Wstrzymany proces przeniesienia numeru

 

Wstrzymany proces przeniesienia numeru (2013-09-14 15:43)

Sprawa wygląda następująco: byłem w trakcie przenoszenia numeru z Play do Nju i jak się okazało, nie był on zarejestrowany u mojego dotychczasowego operatora. Zrobiłem to dzisiaj, zadzwoniłem też do BOK Nju i konsultant powiedział mi, że muszę jeszcze raz złożyć wniosek o przeniesienie numeru - rzecz w tym, że wypełniam wszystkie dane od nowa, otrzymuję nowy numer tymczasowy, nie zdziwię się jeśli pojawi się także kolejna umowa na której mi nie zależy. Co zrobić aby na obecnej karcie SIM pojawił się mój numer z Play? Nie chcę popełnić pomyłki.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Wstrzymany proces przeniesienia numeru | karstarek (14.09.2013, 15:43)

Sprawa wygląda następująco: byłem w trakcie przenoszenia numeru z Play do Nju i jak się okazało, nie był on zarejestrowany u mojego dotychczasowego operatora. Zrobiłem to dzisiaj, zadzwoniłem też do BOK Nju i konsultant powiedział mi, że muszę jeszcze raz złożyć wniosek o przeniesienie numeru - rzecz w tym, że wypełniam wszystkie dane od nowa, otrzymuję nowy numer tymczasowy, nie zdziwię się jeśli pojawi się także kolejna umowa na której mi nie zależy. Co zrobić aby na obecnej karcie SIM pojawił się mój numer z Play? Nie chcę popełnić pomyłki.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

40 gości i 0 zalogowanych użytkowników