forumnju z rachunkiemusługiLimit internetu, przejście z nju buzz do jeden na wszystko

Limit internetu, przejście z nju buzz do jeden na wszystko

 

Limit internetu, przejście z nju buzz do jeden na wszystko (2015-09-18 17:02)

Witam, ostatnio dzwoniła do mnie przemiła Pani z obsługi i zaproponowała mi przejście do jeden na wszystko + aktywowania im dłużej tym lepiej. Zrobiłem jak kazała, przy czym jeden za wszystko aktywuje mi się dopiero od 24 września, a po włączeniu im dłużej tym lepiej dostałem smsa że obecny limit transferu został zwiększony do 7.5 gb miesięcznie za staż 21 miesięcy. Im dłużej tym lepiej włączyłem kiedy obowiązywał mnie jeszcze limit 3 gb miesięcznie w nju buzz, a więc limit zwiększył się 2.5 razy. "Problem" polega  na tym, że obecnie wykorzystałem już ok 11 gb transferu i nadal mam internet na pełnej prędkości, dopiero co przyszedł mi sms że zostało mi jeszcze ok. 1,5gb transferu, rozumie ktoś o co chodzi ?

 

Limit internetu, przejście z nju buzz do jeden na wszystko (2015-09-18 20:56)

Korzystaj i ciesz się z większego limitu danych niż to wynika z oficjalnej oferty. Przecież większego rachunku nie zapłacisz ;) Ja niestety zostałem rozliczony zgodnie ze swoją ofertą, czyli dali ok. 4GB i do końca miesiąca lejek :D

Uzupełniając to wygląda, że u Ciebie Nju wziął pod uwagę, fakt, że zleciłeś włączenie usługi "Jeden na wszystko" i na tej podstawie naliczyli Ci 12,5GB limitu na transfer danych, choć zgodnie z regulaminem tyle powinieneś dostać dopiero po faktycznej aktywacji tej usługi, czyli w Twoim przypadku od 24 września.

Ja bym to traktował jako błąd systemowy, na szczęście na Twoją korzyść :)

[edytowane przez nju_klient o 21:08 w dniu 2015-09-18]

odpowiedź

Limit internetu, przejście z nju buzz do jeden na wszystko | nju_klient (18.09.2015, 20:56)

Korzystaj i ciesz się z większego limitu danych niż to wynika z oficjalnej oferty. Przecież większego rachunku nie zapłacisz ;) Ja niestety zostałem rozliczony zgodnie ze swoją ofertą, czyli dali ok. 4GB i do końca miesiąca lejek :D

Uzupełniając to wygląda, że u Ciebie Nju wziął pod uwagę, fakt, że zleciłeś włączenie usługi "Jeden na wszystko" i na tej podstawie naliczyli Ci 12,5GB limitu na transfer danych, choć zgodnie z regulaminem tyle powinieneś dostać dopiero po faktycznej aktywacji tej usługi, czyli w Twoim przypadku od 24 września.

Ja bym to traktował jako błąd systemowy, na szczęście na Twoją korzyść :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników