Narzucony kod PIN. | stalone (30.11.2015, 22:12)
Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN
------------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać:
> Witam.
> Dziękuję za zgłoszenie.
> Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin.
> Pozdrawiam
> Joanna Łabenda
> Doradca Klienta
> Nju Mobile
> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: 1484584969
Dzień Dobry
Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby
wyłączyć kod PIN?
Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie"
Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią
odpowiadać ? poczta będzie odczytana.
Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków.
Pozdrowienia