obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

Zwrot środków pozostałych z doładowań w nju na kartę

Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać zwrot?O zwrot jakich środków mogę wnioskować? Jak mogę wystąpić o zwrot środków? Jakie dane muszę podać we wniosku? Czy poniosę opłatę? W jakim czasie otrzymam zwrot? Formularz zwrotu środków W jakim czasie otrzymam zwrot? W jaki sposób dowiem się, czy wniosek został rozpatrzony?

    • Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać zwrot?

      O zwrot możesz wnioskować gdy posiadasz ofertę nju na kartę lub nju komórkowy (subskrypcja) i:

      • przenosisz numer do innego operatora lub Flex
      • wygasło Ci konto nju na kartę – nie możesz odbierać ani wykonywać połączeń
      • masz na swoim koncie więcej niż 20zł
      • numer jest zarejestrowany na osobę prywatną, nie na firmę
      • wniosek o zwrot środków z konta nie był już składany na danym numerze telefonu
      • numer nie jest zawieszony z powodu nadużyć
      • wystąpisz o zwrot środków poprzez:
        - podanie numeru rachunku bankowego prowadzonego w Polsce, gdy konto nju na kartę lub nju komórkowy ( subskrypcja) jest aktywne ( klienci nju na kartę i subskrypcja) lub
        - złożenie wniosku na formularzu lub w Salonie Orange po przeniesieniu numeru do innego operatora lub Flex lub wygaśnięciu ważności karty SIM ( tylko klienci nju na kartę)

      Szczegóły wnioskowania o zwrot są opisane poniżej w sekcji "Jak mogę wystąpić o zwrot środków?"

      WAŻNE:
      Jeśli przeniosłeś/aś numer z nju na kartę/Orange na kartę do nju na abonament zwrot środków otrzymasz automatycznie w poczet faktur w ofercie abonamentowej, w ciągu 30 dni od migracji. Nie składaj już wniosku o zwrot środków. Zostaną one przeniesione automatycznie.

    • O zwrot jakich środków mogę wnioskować?

      Możesz wnioskować o:

      • środki, które pochodzą z doładowań (znajdujące się na koncie głównym),
      • zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług

      Zwrotowi nie podlegają bonusy przyznane w ramach promocji albo usług.

      Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu.

    • Jak mogę wystąpić o zwrot środków?

      Dla klientów nju na kartę:
      Zwrot środków prepaid możesz otrzymać na 2 sposoby: po złożeniu dedykowanego wniosku o zwrot niewykorzystanych środków lub podając numer rachunku bankowego.

      1. Podając numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce:
      a) możesz to zrobić w dowolnym momencie, gdy masz aktywne konto nju na kartę;
      b) numer podasz na swoim koncie e-care na nju.pl w sekcji "pomoc techniczna";
      c) środki pozostałe z doładowań przelejemy ci automatycznie w ciągu 30 dni na podany numer, gdy wygaśnie ważność Twojej karty SIM i spełnisz pozostałe warunki zwrotu.

      2. Składając wniosek:
      a) możesz to zrobić w ciągu 6 miesięcy po wygaśnięciu ważności Twojej karty SIM lub po przeniesieniu numeru do innego dostawcy usług (czyli gdy nie jesteś już aktywnym klientem nju na kartę);
      b) wniosek złożysz wypełniając formularz dostępny TUTAJ lub w salonie Orange;
      c) we wniosku poprosimy Cię o następujące dane:
      - numer telefonu, którego dotyczy zwrot środków,
      - numer karty SIM dla powyższego numeru telefonu,
      - imię i nazwisko,
      - PESEL (dla obywateli polskich) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru na kartę (dla obcokrajowców),
      - numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce,
      - adres e-mail.

      Dla klientów nju komórkowy (subskrypcja): Zwrot środków możesz otrzymać podając numer rachunku bankowego na czacie lub infolinii lub wypłacając pozostałe środki ze swojego „portfela” w aplikacji nju lub na swoim koncie na nju.pl

      • poprzez formularz elektroniczny dostępny poniżej,
      • osobiście w autoryzowanych salonach Orange Polska.
    • Jakie dane muszę podać we wniosku?

      • numer telefonu, którego dotyczy zwrot środków
      • numer karty SIM dla powyższego numeru telefonu
      • imię i nazwisko
      • PESEL (dla obywateli polskich) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru na kartę (dla obcokrajowców)
      • numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce
      • adres e-mail
    • Czy poniosę opłatę?

      • tak, koszt zwrotu środków wynosi 20 złotych
      • obowiązuje zasada 1 numer telefonu = 1 wniosek = 1 opłata

      Opłata zostanie pobrana od kwoty "do zwrotu". Nie dotyczy klientów nju komórkowy (subskrypcja) którzy sami wypłacają środki ze swojego konta.

    • W jakim czasie otrzymam zwrot?

      Najpóźniej do 30 dni od wygaśnięcia ważności karty SIM, jeżeli wcześniej podałeś nam numer rachunku bankowego lub od złożenia wniosku przez formularz lub w Salonie zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

    • W jaki sposób dowiem się, czy wniosek został rozpatrzony?

      Jeżeli wnioskujesz o zwrot środków przez formularz lub w Salonie Orange - otrzymasz wiadomość na podany we wniosku adres e-mail po jego pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu. Taka wiadomość w większości przypadków dotrze w ciągu kilku dni.

      Jeżeli podałeś nam numer rachunku bankowego, wniosek rozpatrzymy, ale nie będziemy mieli możliwości kontaktu z Tobą.

    • Formularz zwrotu środków

      Formularz zwrotu środków znajdziesz TUTAJ.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?