Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać zwrot?O zwrot jakich środków mogę wnioskować? Jak mogę wystąpić o zwrot środków? Jakie dane muszę podać we wniosku? Czy poniosę opłatę? W jakim czasie otrzymam zwrot? Formularz zwrotu środków W jakim czasie otrzymam zwrot? W jaki sposób dowiem się, czy wniosek został rozpatrzony?
O zwrot możesz wnioskować gdy posiadasz ofertę nju na kartę lub nju komórkowy (subskrypcja) i:
Szczegóły wnioskowania o zwrot są opisane poniżej w sekcji "Jak mogę wystąpić o zwrot środków?"
WAŻNE:
Jeśli przeniosłeś/aś numer z nju na kartę/Orange na kartę do nju na abonament zwrot środków otrzymasz automatycznie w poczet faktur w ofercie abonamentowej, w ciągu 30 dni od migracji. Nie składaj już wniosku o zwrot środków. Zostaną one przeniesione automatycznie.
Możesz wnioskować o:
Zwrotowi nie podlegają bonusy przyznane w ramach promocji albo usług.
Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu.
Dla klientów nju na kartę:
Zwrot środków prepaid możesz otrzymać na 2 sposoby: po złożeniu dedykowanego wniosku o zwrot niewykorzystanych środków lub podając numer rachunku bankowego.
1. Podając numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce:
a) możesz to zrobić w dowolnym momencie, gdy masz aktywne konto nju na kartę;
b) numer podasz na swoim koncie e-care na nju.pl w sekcji "pomoc techniczna";
c) środki pozostałe z doładowań przelejemy ci automatycznie w ciągu 30 dni na podany numer, gdy wygaśnie ważność Twojej karty SIM i spełnisz pozostałe warunki zwrotu.
2. Składając wniosek:
a) możesz to zrobić w ciągu 6 miesięcy po wygaśnięciu ważności Twojej karty SIM lub po przeniesieniu numeru do innego dostawcy usług (czyli gdy nie jesteś już aktywnym klientem nju na kartę);
b) wniosek złożysz wypełniając formularz dostępny TUTAJ lub w salonie Orange;
c) we wniosku poprosimy Cię o następujące dane:
- numer telefonu, którego dotyczy zwrot środków,
- numer karty SIM dla powyższego numeru telefonu,
- imię i nazwisko,
- PESEL (dla obywateli polskich) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru na kartę (dla obcokrajowców),
- numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce,
- adres e-mail.
Dla klientów nju komórkowy (subskrypcja): Zwrot środków możesz otrzymać podając numer rachunku bankowego na czacie lub infolinii lub wypłacając pozostałe środki ze swojego „portfela” w aplikacji nju lub na swoim koncie na nju.pl
Opłata zostanie pobrana od kwoty "do zwrotu". Nie dotyczy klientów nju komórkowy (subskrypcja) którzy sami wypłacają środki ze swojego konta.
Najpóźniej do 30 dni od wygaśnięcia ważności karty SIM, jeżeli wcześniej podałeś nam numer rachunku bankowego lub od złożenia wniosku przez formularz lub w Salonie zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek bankowy.
Jeżeli wnioskujesz o zwrot środków przez formularz lub w Salonie Orange - otrzymasz wiadomość na podany we wniosku adres e-mail po jego pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu. Taka wiadomość w większości przypadków dotrze w ciągu kilku dni.
Jeżeli podałeś nam numer rachunku bankowego, wniosek rozpatrzymy, ale nie będziemy mieli możliwości kontaktu z Tobą.
Formularz zwrotu środków znajdziesz TUTAJ.