Panel przedni
Panel tylni
Spód
Zasilanie | Światłowód | Internet |
---|---|---|
- modem jest wyłączony - modem jest włączony - trwa aktualizacja oprogramowania |
- światłowód jest odłączony - światłowód podłączony - problem z połączeniem - sygnał zbyt silny - problem z połączeniem - sygnał zbyt słaby |
- Internet jest niedostępny - Internet jest dostępny - wprowadź swój login Internetu i hasło - sprawdź, czy login Internetu i hasło są poprawne |
Telefon | WPS | Wi-Fi 2.4 GHz / 5 GHz |
---|---|---|
- telefon nieaktywny - telefon aktywny, możesz zadzwonić - trwa połączenie |
- możesz uruchomić WPS - zdalny dostęp jest aktywowany - trwa dodawanie nowego urządzenia |
- Wi-Fi jest wyłączone - możesz korzystać z Wi-Fi |
Instrukcja - konfiguracja połączenia z internetem w FunBox 3.0
Domyślna nazwa sieci to: njuswiatlowod_XXXX, gdzie XXXX oznacza cztery ostatnie znaki adresu MAC modemu.
Jeśli w zestawie oprócz modemu FunBox 3.0 posiadasz dodatkowe urządzenie ONT (terminal optyczny do którego podłączony jest światłowód), to po przywróceniu ustawień fabrycznych odłącz ONT od zasilania lub od modemu, a następnie, na stronie konfiguracyjnej, zmień tryb pracy na zewnętrzny ONT - Użyj zewnętrznego ONT (WAN ETHERNET), po czym z powrotem podłącz ONT do modemu.
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
Wykryto problem z loginem Internetu i hasłem do połączenia
Administrator urządzenia ograniczył Ci dostęp do Internetu
Obecnie trwa aktualizacja oprogramowania modemu FunBox 3.0. Nie wyłączaj urządzenia
Wprowadź login Internetu i hasło do połączenia
W przypadku problemów z sygnałem światłowodowym
W przypadku problemów z połączeniem internetowym
W przypadku problemów ze zrywaniem połączeń Wi-Fi w paśmie 5GHz z urządzeniami Apple