obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

diagnostyka transmisji danych nju w roamingu

1. Diagnostyka transmisji danych w roamingu - sprawdź ustawienia telefonu

Upewnij się, czy w Twoim telefonie jest włączona transmisja danych w roamingu. Poniżej znajdziesz przykłady dla najpopularniejszych modeli telefonów:

- Android Samsung: Ustawienia >> Połączenia >> Sieci komórkowe >> Roaming danych - włącz kontrolkę


- Android HTC: Ustawienia >> Transmisja danych >> Dane w roamingu - potwierdź aktywację


- Android Huawei: Ustawienia >> Więcej >>Sieć komórkowa >> Dane w roamingu - włącz kontrolkę


- iOS: Ustawienia >> Sieć komórkowa >> Opcje danych kom. >> Roaming danych - włącz kontrolkę


- Windows mobile: Ustawienia >> Sieć i połączenia bezprzewodowe >> Komórkowe i SIM >> Opcje roamingu danych - wybierz roaming


- Sprawdź, czy masz w telefonie wyłączone WiFi
- Zmień / wybierz innego operatora w roamingu
- Przywróć domyślne ustawienia APN
- Wyłącz i włącz telefon
- Upewnij się, że masz w telefonie ustawiony ipv4 jako punkt dostępowy do połączeń internetu w roamingu. Możesz to zrobić w ustawieniach telefonu. Dodaj nowy punkt dostępowy ipv4 sprawdź
- Sprawdź kartę SIM w inny aparacie

2. Diagnostyka transmisji danych w roamingu - sprawdź ustawienia telefonu
- Upewnij się czy roaming jest aktywny w telefonie
- Zmień/wybierz innego operatora w roamingu
- Sprawdź czy w telefonie masz włączone VoLTE, Wi-Fi Calling - jeśli tak, to wyłącz je
- Sprawdź poprawność wprowadzonego numeru, na który wykonujesz połączenie (zawsze wprowadzaj numer kierunkowy kraju, z którego pochodzi dany numer)
- Wyłącz i włącz telefon
- Sprawdź kartę SIM w inny aparacie
- W roamingu jest wyłączana siec 3G, dlatego upewnij się, że Twój telefon obsługuje LTE
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?