Informujemy, że od 12 grudnia 2018 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne, a od 20 grudnia 2018 r. dostawcy usług telekomunikacyjnych muszą spełnić wymogi wynikające z nowych przepisów ustawy o usługach płatniczych.
Dlatego w cennikach i regulaminach w zakresie postanowień dotyczących świadczenia usług o podwyższonej opłacie, dodajemy z dniem 12 grudnia 2018 r. następujące postanowienia, zmieniające sposób świadczenia limitu dla tych usług:
Ponadto na fakturze za usługi telekomunikacyjne dodajemy informacje o:
- numerach o podwyższonej opłacie, na które wykonali Państwo połączenie głosowe/SMS/MMS w danym okresie rozliczeniowym, za który została wystawiona faktura,
- podmiotowej stronie BIP UKE, na której dostępny jest rejestr numerów o podwyższonej opłacie oraz
- możliwości zablokowania połączeń głosowych/SMS/MMS o podwyższonej opłacie lub zmiany limitu.
Informujemy, że mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy w związku z brakiem akceptacji tych zmian do 20 grudnia 2018 roku.