Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy