profil na forum

nick
gość1716493893843
nowicjusz

moje ostatnie

VoLTE OnePlus 12

(2024-05-30 18:44 w wątku VoLTE OnePlus 12)

to jest odpowiedź na post:

To ty nie czytasz ze zrozumieniem. System automatycznie wyłączy usługę, jak telefon nie jest na liście certyfikowanych, bo zakłóca sygnał pozostałym mieszkańcom. Już tak miałem, więc wiem jak to działa. 




Mam OnePlus 12, tel. nie ma na liście certyfikowanych do tej pory, zadzwoniłem do działu obsługi klienta, powłączali mi wszystko i u mnie jakoś działa, także nie wiem, o czym mówisz... minął miesiąc i jakoś mi tej usługi nie wyłączyli pomimo braku telefonu na liście certyfikowanych tel. Orange....

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

VoLTE OnePlus 12

(2024-05-25 22:18 w wątku VoLTE OnePlus 12)

to jest odpowiedź na post:

Jak telefonu nie ma na liście certyfikowanych to i tak usługa zostanie wyłączona. 




<span >No właśnie nie...  Czytaj ze zrozumieniem. Usługa działa pomimo braku tel. na liście tel. certyfikowanych, tylko sam musisz zadzwonić na infolinie i dział techniczny musi Ci to ze swojego poziomu włączyć. Sam tego na swoim koncie na stronie nju mobile nie zrobisz.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób