Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
od 26 lutego każde doładowanie w ofercie na kartę wydłuża bezterminowo ważność konta a tym samym środków zgromadzonych na koncie (promocja po wieki). Niezależnie od kwoty doładowania środki są ważne bezterminowy. Jedynym haczykiem jest obowiązek odsyłania wiadomości zwrotnej na otrzymaną wcześniej wiadomość od operatora z zapytaniem o korzystanie z numeru. Wiadomość jest bezpłatna a udzielenie na tą wiadomość jest potwierdzeniem dalszego korzystania z numeru.(nie ważne, czy się rozmawia i pisze dzień po dniu, ważna jest odpowiedź na tego jedynego smsa) W przypadku braku odpowiedzi, przychodzi kolejna wiadomość z informacją, że jeśli nadal nie udzielimy odpowiedzi, to w przeciągu trzech dni nr zostanie wyłączony. I tak co jakiś czas ale środki na koncie pozostają nienaruszone, zakładając, że pomiędzy tymi smsami od operatora nie wykonuje się żadnych połączeń
Zgodnie z podawanymi wcześniej informacjami, połączenia z orange do nju traktowane mają być jako połączenia wewnątrz sieci, a tym samym osoby mające pakiety minut do orange, dzwoniąc do nju również wykonują połączenia w ramach tych pakietów. Podobnie ma się sprawa z smsami.
https://www.facebook.com/Njumobile/posts/169563543213275
Jeśli po wykonaniu wszystkich doładowań nie był podpisany żaden aneks do wcześniej zawartej umowy, to nadal numer jest w mixie. Przerabiałem już ten temat w przypadku jednego nr z plusa przeniesionego do nju. Najlepiej sprawdzić posiadaną taryfę w plus krótkim kodem *147# wtedy wszystko będzie jasne.
U mnie wystarczyło uruchomić ponownie telefon i pojawiło się logo nju. Poza tym samo przejście bez żadnych problemów, dziś rano podpisana umowa przy kurierze, po chwili aktywowany sim (wcześniej orange na kartę ORANGE YES) przez stronę tak, jak podane w instrukcji dołączonej do umowy i już po ok jednej godzinie informacja: Witamy w nju, uruchom ponownie tel, by otrzymać logo. Wszystko, póki co działa, bez zarzutu.