Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Jest postęp w sprawie.
Po zgłoszeniu reklamacji o CLIR, usługa ta została na stałe włączona przez konsultanta. Czyli na razie połowiczny sukces. Czekam teraz na pisemną odpowiedź na reklamację aby dowiedzieć się jak tymczasowo wyłączać CLIR dla konkretnego połączenia. Nie chcę samodzielnie z tym zyglować aby nie zepsuć tego co już osiągnięte.
W portalu nju, na moim koncie nie widzę usługi CLIR. Widać jeszcze nie dopracowali tej funkcjonalności.
Niech NJUMOBILE przestanie udawać i wreszcie naprawi tę usługę !
Po wysłaniu zgłoszenia przez portal, otrzymałem następującą odpowiedź:
Blokada prezentacji numeru jest dostępna w 2 wersjach:
1. stałej - gdzie numer jest niewidoczny przy każdym połączeniu, oraz
2. ruchomej, gdzie to Pan steruje tą funkcją z pozycji własnego
telefonu.
Włączenie Clir-a
- kod *127*13#
- automatyczną obsługą nju mobile *620
- stronę nju mobile
Proszę o odpowiedź czy interesuje Pana stała blokada CLIR.
Odowiadając proszę zachować ciągłość korespondencji.
Na to wyjaśniłem, że:
Interesuje mnie stała blokada CLIR z możliwością jej sporadycznego
ominięcia przy zastosowaniu krótkiego kodu przy wybieraniu numeru
połączenia (np. *123*31#501234567 - dla tego połączenia wyświetli się mój numer, po jego zakończeniu automatycznie wraca do blokowania prezentacji numeru dla wszystkich połączeń).
Zaproponowane 3 metody włączenia CLIRa NIE DZIAŁAJĄ !
"- kod *127*13#" sprawdziłem 2 krotnie - bez efektów. Po użyciu tej komendy otrzymuję komunikat :
[Dziekujemy. Usluga zostala wczesniej wlaczona, caly czas mozna z niej korzystac.]
Jednak wykonując połączenie na nr 515 *** *** (Orange POP) numer
dzwoniącego jest wyświetlany.
"- automatyczną obsługą nju mobile *620" wariant ten jest
nieprawidłowy gdyż w cenniku włączenie CLIRa jest bezpłatne, natomiast każde połączenie z *620 jest obciążane kwotą 40 gr.
"- stronę nju mobile" posiadam konto na stronie nju mobile i
sprawdziłem wszystkie dostępne tam usługi, które można konfigurować
przez ten portal. Nie ma wśród nich CLIRa.
Jeżeli Pani gdzieś widziała tą opcję, to proszę o precyzyjne
wskazanie, gdzie się ona znajduje.
A njumobile dalej z uporem maniaka odpowiada:
Aby włączyć CLIR :
kod *127*13#
- automatyczną obsługą nju mobile *620
- stronę nju mobile
Dałem też zlecenie przez portal, żeby włączyli CLIR. Efekt: zlecenie zamknięte, CLIR nie włączony !
No po prostu ręce opadają !