Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Sprawę możesz założyć, ale ewidentnie przegrasz - regulamin jednoznacznie podaje, pod jakimi warunkami konto jest ważne na zawsze.A jak nie chcesz czytać, to Twój problem, nie firmy.
P.S W języku polskim pisze się "dopóki" - a "do puki" to możesz się co najwyżej iść się wyżalić.
<div >Gratuję wyłapania błędu ortograficznego. Gdyś jednak był na tyle bystry i elokwentny na jakiego pozujesz to potrafił byś czytać ze zrozumieniem. Wyraźnie napisałem, żeby w ewentualnych odpowiedziach nie odnosić się do kwestii regulaminu, gdyż nie mam żadnych zastrzeżeń do niego tylko i wyłącznie do formy treści przekazu który jawnie wprowadza potencjalnych klientów w błąd. Dodam tylko na koniec, że jestem po rozmowie z oficjalnym przedstawicielem firmy ORANGE i w przeciwieństwie do Ciebie nie mądrkował się wytykając nie znajomość regulaminu tylko tu UWAGA ! Oficjalnie PRZEPROSIŁ mnie za zaistniała sytuację i PRZYZNAŁ MI RACJĘ stwierdzajac, rze oferta została skonstruowana niefortunie i wielu klientów miało z tym problem rozumiejąc ofertę w sposób w jaki ja ją zrozumiałem i na koniec powiedział że w przyszłości sieć nju nie będzie w ten sposub postępować. I co ? Można przyznać się do błędu ? Można... Ja osobiście kończę przygodę z nju.... zabieram numer do innego operatora i znikam. Dziękuję za uwagę Pozdrawiam. <div >
<div >P.s <div >Pozostawiłen kilka literówki dla ciebie znaco ortografi ;)<div >