Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to znaczy że Pana Gąbkę nie interesują limity należności ;)
Trochę dużo tych pytań zadałeś ale po kolei:
1. Przenieść numer możesz zawsze, jednak jeśli u poprzedniego operatora masz podpisaną umowę sprawa się nieco komplikuje, ponieważ tzw. "płynne przejście" nastąpi dopiero z ostatnim wiążącym dniem. Więcej info znajdziesz tutaj
2. Usługę 19zł do komórkowych zgłaszasz poprzez sms'a i zgodnie z ofertą zostanie ona aktywowana dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym. Info o okresie rozliczeniowym.
3. W nju płacisz za faktyczne korzystanie z telefonu, a nie stawkę np 29 zł z
góry. Przy czym minimalna wartość rachunku do zapłacenia w
każdym miesiącu wynosi 9zł
(niezależnie czy dzwonisz czy nie, chociaż mi nigdy się taka sytuacja
nie zdarzyła korzystając na co dzień z telefonu).
To chyba tyle. Mam nadzieję że rozwiałem część wątpliwości.
Pozdr
jednego miesiąca miałem podobnie z pobraniem faktury ze strony, jednak fakturę powinieneś otrzymać również w wersji elektronicznej
zatwierdzenie ze strony moderatora jest w przypadku, kiedy osoba udzielająca się na forum ma status gościa, posty osób zalogowanych są widoczne od razu
to jest odpowiedź na post:
W nju mobile okres rozliczeniowy nie zawsze pokrywa się z miesiącem
kalendarzowym. Rozliczenia za usługi dokonywane są w stałych okresach,
które rozpoczynają się i kończą konkretnego dnia miesiąca.
W nju
mobile w sumie jest 10 okresów rozliczeniowych. Rozpoczynają się one
odpowiednio 1, 4, 6, 10, 14, 16, 19, 24, 26, 29 dnia miesiąca. Każdy
numer abonencki w nju mobile jest przypisany do jednego z tych okresów.
Okres rozliczeniowy, do którego został przypisany Twój numer możesz
sprawdzić na fakturze.
Następnego dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego wystawiana jest faktura.
To tyle w kwestii okresu rozliczeniowego. Można go zmienić, tyle że trzeba po prostu zgłosić to przez portal lub telefonicznie.