Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam staż już ponad dwa lata i mam podstawowy numer w ofercie za 29 zł (rozmowy, SMS, MMS i 10-30 GB), ale to rozumiemy. :P Drugi numer przeniosłem do nju od razu po podpisaniu umowy jako nju internet dodatkowy za 19 zł, gdzie oferta zaczynała się od 15 GB i po dwóch latach wzrosła do 45 GB (w ofercie jest tylko internet, za SMS-y i rozmowy z drugiego numeru są dopłaty). Aktualnie łącznie mam 75 GB transferu (30 GB z podstawowego numeru i 45 GB z dodatkowego) i właśnie chciałbym z tego drugiego mieć te ciut więcej GB, skoro płacę tyle samo co klienci w aktualnej ofercie. :)
Ja pogrywam sobie czasami w ten sam sposób i mi wszystko działa bez problemu. Łapię LTE w nju na telefonie, robię hot-spot i tak gram. Internet jest stabilny i nic nawet nie zacina.
to jest odpowiedź na post:
To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)
Mam podobny problem, tylko według billingów o północy 6 listopada, czyli w pierwszą minutę okresu rozliczeniowego zużyłem niemal 40 GB transferu. Minęły już 3 dni, a limit nadal się nie zresetował. Dostałem już fakturę i SMS z informacją o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, ale limit nadal pokazuje prawie 40 GB zużytego transferu. Czy te dane też się zresetują?