Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Hm, ciekawa opcja rozstania się z operatorem, nie wiedziałem. Chociaż z drugiej strony chyba niemożliwa, jeśli zależy nam na zachowaniu numeru przy przenoszeniu do innego operatora.
karta była uzywana do internetu domowego dla mnie numer nie jest istotny.
Wczoraj licznik się zresetował i zaczął wskazania od zera! :) myślałem że się naprawiło ale nic z tego dalej zawyża wskazania jak poprzednio.Błąd systemu ale cóż wszedzie można reklamować ale tu nie.
Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.Po 6 miesiącach braku aktywność zostaje automatycznie przeniesiony do nju na kartę.
Przecież to proste: ) Na stronie nju pokazuje:Zużycie 14,26,<strong>pozostało 85.74 GB z 100 GB</strong>
transferu internetowego
Natomiast na routerze jest licznik który pokazuje: Modem - 5,83/0,36. Tak jak pisałem film 700MB na stronie nju "zużywa"ok 2,1GB.
W miarę normalnie jest przy przeglądaniu internetu ale i tak wskazania są zawyżone.Kartę przełożyłem do telefonu i jest tak samo.
Czy ludzie tego nie sprawdzają tylko płacą i nie wiedzą za co, bo nie wierzę że tylko u mnie tak jest.Na innych forach tego typu np. play jest jakaś pomoc choćby moderatora ale nie tu a reklamacja to fikcja.
Od 6.11. licznik na routerze pokazuje 5.6GB natomiast licznik nju pokazuje 13.5GB.
Dawniej na 100GB różnicy w całym miesiącu było kilkaset max 300 Mb. Gdyby to było 10% to wogóle bym nie reagował.Rok minął we wrześniu i wtedy dostałem 100GB.Widocznie to dla nich za dużo trudno już szukam innego operatora....