profil na forum

nick
esemi
nowicjusz

moje ostatnie

karta SIM

(2017-12-28 23:46 w wątku karta SIM)

to jest odpowiedź na post:


Pewnie włożyłeś nową kartę do telefonu,  wówczas wymiana nie powiedzie się. Karta w systemie ma już status aktywna, stąd nie przychodzi żadna informacja zwrotna. Znajomy dziś wymieniał kartę przez starter, wszystko przebiegło bez zarzutu.




Nie do końca ma sens to co piszesz. Jak mówiłem system nie działa już w pierwszym kroku, czyli po podaniu kodu PUK aktualnej karty - tej, którą chcę zdezaktywować. Może mam pięć starterów zakupionych i zastanawiam się który użyć? Kod PUK nowej karty muszę podać dopiero w następnym kroku, kiedy dostanę SMS z potwierdzeniem o gotowości dezaktywacji starej karty - a tego właśnie nie dostaję. Zatem to czy aktywowałem jakiś starter czy nie, nie ma żadnego znaczenia. System na tym etapie nie wie jaki mam starter bo nie podawałem jeszcze żadnych jego szczegółów.


A gwoli ścisłości - nie aktywowałem go. SIM nie został nawet jeszcze "wyłamany" z dużej plastikowej karty. Wszystkie operacje póki co wykonuję na starej aktywnej karcie, tak jak jest to opisane w instrukcji wymiany na stronie www.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

karta SIM

(2017-12-28 13:30 w wątku karta SIM)

to jest odpowiedź na post:

http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile




Niestety, usługa automatycznej wymiany karty SIM opisana w powyższym linku nie działa. Po wysłaniu kodu PUK starej karty (którą chcę wymienić) na podany numer, nie dostaję żadnego potwierdzenia, więc nie mogę kontynuować procesu wymiany. Na infolinii nie wiedzą co się dzieje i zgłosili problem do działu technicznego.
Nie rozumiem też, dlaczego nie mogą przełączyć karty ręcznie na nową, skoro kupiłem już starter.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób