Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Tez macie takie problemy? Nie wiem czy to kwestia telefonu czy problem tkwi u operatora
Przełóż kartę i sprawdź
to jest odpowiedź na post:
W ostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy.
Nie, obecny operator musi dostać rezygnację z przedłużenia umowy, czy przeniesienia co najmniej jeden pełny okres rozliczeniowy lub przed końcem umowy. Więc już teraz możesz wystąpić do nju aby to wszystko zagrało.
W ustawieniach telefonu tak będzie najprościej.
1,Jednemu wystarczy na miesiąc a innemu na tydzień nie nie znika sam.
2.Konta nie zasila się doładowaniem lecz zakupem dodatkowego pakietu 9GB za 9pln za który zapłacisz razem z rachunkiem fakturą włączy się sam bez kodu.
3,Do 48 godz.powinien działać.
Prędkość zależy od wielu czynników i to nie jest określone w żadnej umowie. Nie ma limitów prędkości są limity danych.