Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Może zamiast wyzywać od złodziej wrzuć sobie jakąś apke co monitoruje ruch sieciowy i będziesz wiedział dlaczego nagle coś ci tyle transferu zerzarło. Obecnie prawie wszytko korzysta z internetu i często pobiera aktualizacje nawet bez naszej wiedzy. Jeśli posiadasz sieć WiFi dobrze by było i tam sprawdzić czy przypadkiem ktoś na tobie nie żeruje. Wtedy można porównać nasze zużycie transferu do tego co pokazuje operator po wysłaniu sms'a lub na stronie.
W moim przypadku pierwsza niepełna faktura była w styczniu(15.01), podwojenie GB nastąpiło od lipca (16.07). Czyli po 6 pełnych cyklach.
Umowę masz jak ją podpisałeś [dostajesz co miesiąc faktury], inaczej korzystasz z oferty na kartę.
Chyba że nie korzystałeś z numeru abonentowego przez pół roku wtedy jest on automatycznie przenoszony na oferte na karte.
a na portalu nie ma tez ?
https://www.njumobile.pl/mojekonto/faktury
podobny temat
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,165900007,title,kolosalny-rachunek,watek
Zapoznaj sie i wyciągnij wnioski