profil na forum

nick
iwona
nowicjusz

moje ostatnie

NJU Mobile, same problemy

(2013-11-09 17:47 w wątku NJU Mobile, same problemy)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

NJU Mobile, same problemy

(2013-11-09 17:47 w wątku NJU Mobile, same problemy)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

NJU Mobile, same problemy

(2013-11-09 17:47 w wątku NJU Mobile, same problemy)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

NJU Mobile, same problemy

(2013-11-09 17:47 w wątku NJU Mobile, same problemy)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

NJU Mobile, same problemy

(2013-11-09 17:47 w wątku NJU Mobile, same problemy)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób