Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!