Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
EDYCJA:
Słuchajcie - muszę napisać małe sprostowanie, a przy okazji może Wam przyda się informacja, którą zamieszczę. Otóż okazało się, że całemu zamieszaniu nie jest winne NJu, ale PLAY! Pomimo tego, że umowa z Play kończyła się 30.10 i była wypowiedziana na ponad 30dni wczesniej, Play ustaliło termin zakończenia świadczenia usług na...10 grudnia!!! Zapytacie DLACZEGO?? Odpowiedzią sa tak idiotyczne przepisy obowiązujące w PLAY jakich świat nie widział. Ale po kolei: na 3 dni przez zakończeniem umowy (27.10) NJu dostarczyło do PLAYA wniosek o przeniesienie numeru do swojej sieci. To chyba logiczne, że miało to miejsce jeszcze przed zakończeniem świadczenia usług, aby PLAY było poinformowane, że numer jest już zarezerowany w innej sieci i zostanie wyemigrowany 31.10. Zawsze wychodzę z założenia, że coś warto zrobić wcześniej niż za późno. Jakże naiwny byłem w tym przypadku. Nie przewidziałem, że mam do czynienia z firmą, która posługuje się idiotycznymi procedurami. Otóż okazało się, że PLAY potraktowało informację z NJU jako wezwanie do natychmiastowego przeniesienia numeru dnia 27.10, a jako że było to w okresie rozliczeniowym trwającym do 10.11 to musiało ten okres dopełnić do końca i dodatkowo zwiększyć go o dodatkowe 30 dni okresu wypowiedzenia. I tak mimo, że umowa była wypowiedziana zgodnie z procedurami zrobiło się 10.12. Masakra. Wyobraźcie sobie, że gdybym poczekał 3 dni (!!!) i wysłał informację o przeniesieniu numeru PO wygaśnięciu umowy, to numer wyemigrowałby do NJU w 24h. A że chciałem być dobry i poinformować PLAY o przenoszeniu numeru wcześniej, aby zawczasu wiedzieli co dalej z tym numerem robić, to zostałem pokarany przymusowym pozostaniem w PLAY na kolejne 1,5 miesiąca. Brak słów. Pamiętajcie, jak przenosicie numer z PLAYA abonamentowego, to wniosek o przeniesienie składajcie dopiero po wygaśnięciu umowy, a nie w trakcie. Play nie lubi być zawczasu informowane o waszych zamiarach i surowo karze za nadgorliwość.