Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Lakoniczne odpowiedzi konsultantów i opis rezygnacji na stronie..... doprowadzają do szału. Jasno i wyraznie napisałem konsultantowi ze jestem wlascicielem 2ch numerow i chce jeden z nich przeniesc na karte/usunac i gdzie/skad mam pobrac ten ich formularz.
Odpowiedz od Pani Marty K. "Informuje ze migracje mozna zlecic przez portal nju mobile - po zalogowaniu nalezy wybrac zakladke moja oferta a nastepnie przycisk zmien. Kolejnym krokiem jest koniecznosc pobrania formularza, nastepnie wypełniony nalezy odeslac na adres:
NJU mobile
Jagielońska 34
96-100 Skierniewice"
Masakra jakas!!!!!!!! tym bardziej ze prosilem aby mi takowy formularz na @ przeslali...... Najgorsza obsluga z jaka kiedykolwiek mialem do czynienia w sieciach komorkowych!!!!!