Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Mój poziom wk*** jakością usług i obsługi przekroczył wszelkie dopuszczalne granice.
Jak zrezygnować/ gdzie co wysłać żeby przestać płacić nju?
Mam lepszą sytuację. Po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego od razu po północy w ciągu kilkunastu minut aktywuję nowy pakiet a tym czasem o godz. 00:00 naliczają mi 14zł 78 gr za zużycie 78 mb(!) transferu. To jest dopiero ciekawostka! O godz. 00:00 obowiązuje jeszcze stary pakiet, którego zostało ponad 100mb a mimo to nie chcą uznać mi reklamacji od kilku miesięcy! Do tego telefon leży w zasięgu wi-fi a użytkownik śpi. Informują, że sesja rozpoczęła się w poprzednim okresie, czyli w czasie gdy obowiązywał pakiet i trwała 9 dni(?), ale jakoś tak dziwnie całe zużycie miało miejsce w ciągu kilkunastu minut po północy, kiedy akurat nie było jeszcze nowego pakietu(?!) Totalny brak decyzyjności i argumentacja na zasadzie: "nie bo nie".
Oglądam inne oferty, bo to co oni wyprawiają jest nie do przyjęcia.