forumnju z rachunkiemusługiBrak połączenia z internetem

Brak połączenia z internetem

 

Brak połączenia z internetem (2015-07-20 20:36)

Witam,


Potrzebuję pomocy.
Dzisiaj przeniosłem numer z innej sieci do NJU Mobile.Wszystko jest w porządku poza tym że nie działa mi przesył danych. Probowałem konfigurować swoj telefon kilka razy ale nic to nie dało. Dodam tylko że w poprzedniej sieci wszystko było w porządku. Posiadam telefon Samsung Galaxy S3. Czy moża cos z tym zrobic?

~matta25

odpowiedź

Brak połączenia z internetem | ~matta25 (20.07.2015, 20:36)

Witam,


Potrzebuję pomocy.
Dzisiaj przeniosłem numer z innej sieci do NJU Mobile.Wszystko jest w porządku poza tym że nie działa mi przesył danych. Probowałem konfigurować swoj telefon kilka razy ale nic to nie dało. Dodam tylko że w poprzedniej sieci wszystko było w porządku. Posiadam telefon Samsung Galaxy S3. Czy moża cos z tym zrobic?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

113 gości i 0 zalogowanych użytkowników