Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5 16GB z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. <b ><b >Proszę o wyjaśnienie i pomoc w naprawieniu problemu.
może po prostu nie jesteś w zasięgu 4G? Sprawdź mapę zasiegu
musisz mieć wgraną nakładkę od Orange aby zadziałało LTE
Spróbuj wejść w ustawienia po włączeniu telefon i wyłączyć i włączyć kartę SIM, ponowne zalogowanie powinno pomóc (bez wyłączania telefonu) - mam podobny problem, ale na Androidzie.
Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
32 gości i 0 zalogowanych użytkowników