to jest odpowiedź na post:
na każdą reklamację, maksymalny czas odpowiedzi wynosi do 30 dni, na większość odpowiedź udzielana jest do 14 dni, jak popsuła się karta to najlepiej najpierw wyrobić sobie duplikat, a potem reklamować koszty.
Jak wyrobić duplikat???
Ja mam podobny problem. Twierdzę wręcz, że Nju Mobile UKRADŁ MÓJ NUMER TELEFONU!
Przenieśli mój stały numer od innego operatora na KARTĘ SIM Nju Mobile, KTÓREJ MI NIE DOSTARCZYLI! Od prawie 2 tygodni nie mam swojego numeru telefonu. Co kilka dni wysyłam maile monitujące. Odpowiedź za każdym razem jest jedna: zgłosiliśmy sprawę do ponaglenia... bla, bla, bla.
Może ktoś podpowiedzieć, jak teraz wyrwać ten numer od Nju, żeby przenieść gdzieś indziej, bo niestety obsługa klienta w Nju jest - delikatnie mówiąc - żenująca.