forumnju z rachunkiemofertaBrak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr.

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr.

 

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. (2013-08-02 12:39)

Witam,
czy ktoś ma podobnie? Przeniosłem nr do Nju, szybko otrzymałem tymczasową kartę, która niestety, po 1 dniu padła - nie widzą jej 3 różne telefony. Po kilku dniach stary nr został przeniesiony ale nie działa z powodu padniętej karty tymczasowej. Inaczej mówiąc, mój stary nr w Play już nie istnieje a w Nju nie działa, mimo, że przeniesienie było skuteczne, zgodnie z zawiadomieniem od Nju.

Najgorsze jest, że Nju kompletnie olewa moje 2 reklamacje - pierwszą z 24.07 o nie działaniu karty tymczasowej i drugą z 30.07 o braku możliwości korzystania z mojego starego nr.

Czyżby w Nju zaczęła sie praktyka zlewania klienta, kiedy się go już złowiło ??? Myśle, że trzeba z tym wyjść do prasy, bo to często najskuteczniejsza metoda.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~nan

 

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. (2013-08-05 21:32)

na każdą reklamację, maksymalny czas odpowiedzi wynosi do 30 dni, na większość odpowiedź udzielana jest do 14 dni, jak popsuła się karta to najlepiej najpierw wyrobić sobie duplikat, a potem reklamować koszty.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. (2013-08-06 20:46)

to jest odpowiedź na post:

na każdą reklamację, maksymalny czas odpowiedzi wynosi do 30 dni, na większość odpowiedź udzielana jest do 14 dni, jak popsuła się karta to najlepiej najpierw wyrobić sobie duplikat, a potem reklamować koszty.


Jak wyrobić duplikat???
Ja mam podobny problem. Twierdzę wręcz, że Nju Mobile UKRADŁ MÓJ NUMER TELEFONU!
Przenieśli mój stały numer od innego operatora na KARTĘ SIM Nju Mobile, KTÓREJ MI NIE DOSTARCZYLI! Od prawie 2 tygodni nie mam swojego numeru telefonu. Co kilka dni wysyłam maile monitujące. Odpowiedź za każdym razem jest jedna: zgłosiliśmy sprawę do ponaglenia... bla, bla, bla.
Może ktoś podpowiedzieć, jak teraz wyrwać ten numer od Nju, żeby przenieść gdzieś indziej, bo niestety obsługa klienta w Nju jest - delikatnie mówiąc - żenująca.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jack_warcraft

 

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. (2013-08-09 10:30)

Tutaj znajdziesz info dotyczące wymiany karty http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gosc

 

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. (2013-12-18 09:45)

Dlaczego pobierana jest opłata za dostarczona wadliwą karte sim ?

~gino

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~aswer

odpowiedź

Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. | ~nan (02.08.2013, 12:39)

Witam,
czy ktoś ma podobnie? Przeniosłem nr do Nju, szybko otrzymałem tymczasową kartę, która niestety, po 1 dniu padła - nie widzą jej 3 różne telefony. Po kilku dniach stary nr został przeniesiony ale nie działa z powodu padniętej karty tymczasowej. Inaczej mówiąc, mój stary nr w Play już nie istnieje a w Nju nie działa, mimo, że przeniesienie było skuteczne, zgodnie z zawiadomieniem od Nju.

Najgorsze jest, że Nju kompletnie olewa moje 2 reklamacje - pierwszą z 24.07 o nie działaniu karty tymczasowej i drugą z 30.07 o braku możliwości korzystania z mojego starego nr.

Czyżby w Nju zaczęła sie praktyka zlewania klienta, kiedy się go już złowiło ??? Myśle, że trzeba z tym wyjść do prasy, bo to często najskuteczniejsza metoda.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

42 gości i 0 zalogowanych użytkowników