Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Mam środki na koncie, aktywne konto, dobry zasieg i nie mam mozliwosci wykonywania połączen! Dlaczego?! Gdzie jest informacja jak sie skontaktowac z konsultantem?! Co, gdybym musial wykonac połączenie alarmowe? Razem z cala rodzina przechodze na inna siec! To jest skandal!
https://secure.livechatinc.com/licence/2453611/open_chat.cgi?groups=0×tamp=1395949178488&trigger=&name=Jacek&session_id=S1394517078.6d2cffcfb5#http%3A%2F%2Fwww.njumobile.pl%2Fzakup%3Fstep%3D1%26_requestid%3D38033
W czym problem. Przechodź. Tylko czemu całemu światu to ogłaszasz?
Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
35 gości i 0 zalogowanych użytkowników